Cum dezactivam functia Barge In , Spy Mode si Whisper pentru anumite interioare

Cum dezactivam functia Barge In , Spy Mode si Whisper pentru anumite interioare

Functia Barge IN, Spy Mode si Whisper sunt activate ca si default in centrala PBX Cloud
Acest lucru se poate verifica astfel:
Selectam System Config, apoi Extension Plan


In planul default selectam butonul Edit


In planul de defaul vom vedea Audit ca fiind activat.



Pentru dezactivarea acestor functii pe anumite interioare (sa nu poata asculta alti colegi) vom proceda astfel:
Selectam Config apoi Plan



Pentru dezactivare trebuie creat un nou plan si modificat pe interioarele la care dorim aceasta dezactivare.

In dreapta selectam Add New, iar in partea de jos avem planul de default.

La noul plan , ii vom pune un nume si vom bifa totul mai putin Audit, iar la final selectam Create


Dupa ce am creat planul , acum trebuie adaugat interioarelor cu pricina.
Selectam Service apoi Extension

Selectam butonul EDIT al interioarului dorit

In meniul Plan selectam noul plan creat de noi.

La final selectam UPDATE.


In acest moment acest interior are dezactivat functiile BargeIn, Spy Mode si Whisper.

    • Related Articles

    • Functia Spy Mode

      Facilitatea de Spy este o functie al centralei PBX Cloud in care un administrator poate sa asculte o convorbire live fara a fi auzit catre agent sau de client. Pentru a verifica codul pentru aceasta functie procedam astfel Selectam Platform Reports ...
    • Functia Whisper

      Facilitatea Whisper este o functie a centralei telefonice PBX Cloud in care o extensie poate interveni intr-un apel live astfel incat agentul/extensia , il poate auzi ce vorbeste dar clientul nu aude. Ex Agentul 200 suna un client , acesta este nou ...
    • Functia Barge-In

      Functia Barge-In Extension, este o facilitate al centralei PBX Cloud prin care se poate interveni peste o convorbire fara sa existe restrictii. Se utilizeaza de exemplu in companii de catre secretare care doresc sa discute cu un interior dar acesta ...
    • Functia Callback

      Functia Callback este o facilitate al centralei PBX Cloud care in momentul in care un interior este ocupat, putem seta astfel incat automat sa-l sunam inapoi in momentul in care se elibereaza. Ex. Interiorul A suna interiorul B Interiorul A si B ...
    • Cum configurez un Ring Group

      Ce este un Ring Group ? Este un grup de interioare , care apartin aceluiasi departament ( exemplu : Vanzari , Tehnic, Financiar) . Daca vreau sa sun la Vanzari ( unde am 3 interioare) pot sa sun direct grupul la care sunt alocate aceste interioare. ...