Name este obligatoriu, se poate scrie o denumire specifica a planului.
Enable All / Disable All activeaza sau dezactiveaza toate optiunile
Universal Forward daca este selectat, toate apelurile primite pe extensie vor fi directionate catre alt numar.
No Answer Forward daca este selectat, toate apelurile primite pe extensie vor fi directionate catre alt numar doar in cazul in care utilizatorul nu raspunde in 30 de secunde. (Atentie, pentru a putea functiona aceasta optiune, Universal Forward trebuie sa fie dezactivat). De asemenea exista posibilitatea de a ruta apeluri in Voice Mail.
Time Based Forward daca este selectat, utilizatorul poate seta directionarea apelurilor in functie de timp. De exemplu in timpul orelor de lucru toate apelurile sa fie directionate catre o extensie iar dupa orele de lucru apelurile sa fie directionate catre mobil.
Shift Forward daca este selectat, toate apelurile primite pe extensie vor fi directionate catre Voicemail daca Shift Time este configurat.
Blacklist daca este selectat, utilizatorul poate adauga numere de telefon care nu vor putea face apeluri catre centrala (vor fi blocate).
Caller ID Block daca este selectat, aifsarea numarului de telefon al persoanei care apeleaza va fi restrictionat si nu va fi afisat
Do Not Disturb daca este selectat, toate apelurile care ajung la extensie vor fi blocate si vor primi ton de ocupat
Call Return daca este selectat, utilizatorul poate apela direct ultimul apel primit. In prealabil este nevoie de formarea unui cod pentru a putea fi active serviciul.
Weekoff daca este selectat, trebuie definita o perioada de timp ca weekoff, iar apelurile care ajung pe extensie vor fi rutate sau trimise catre voicemail
Transfer daca este activat, utilizatorul poate transfera apeluri
Call Recording daca este activat, utilizatorul poate inregistra convorbirile apasand o tasta setata implicit
Call Screening daca este activat, utilizatorul poate folosi optiunea de call screening
Busy CallBack daca este activat, utilizatorul poate folosi optiunea de busy callback
Busy Forward daca este activat, toate apelurile vor fi rutate catre alta extensie in momentul in care utilizatorul este ocupat.
Unavailable Forward daca este activat, toate apelurile vor fi rutate catre alta extensie in momentul in care telefonul utilizatorului nu este pornit sau nu este inregistrat la centrala telefonica
Selective Forward daca este activat, utilizatorul poate selecta mai multe extensii la care sa ruteze apelurile
Whitelist daca este activat, utilizatorul poate defini o lista de numere si doar acele numere vor putea suna extensia acestuia, restul apelantilor vor primi ton de ocupat
Follow Me daca este activat, utilizatorul poate defini 3 dispozitive, apelul primit va ajunge prima data pe extensie, in cazul in care nu raspunde va incerca pe urmatorul numar din lista daca nici acesta nu raspunde va trece la urmatorul
Accept Blocked Caller ID daca este dezactivat, sistemul nu va accepta apelantii cu numar ascuns
Redial daca este activat, utilizatorul poate forma direct ultimul numar apelat. Este necesar folosirea unui cod pentru a activa aceasta optiune
Holiday daca este activat utilizatorul defineste o perioada de zile in care toate apelurile vor fi dirijate catre voicemail sau alta extensie
Bargein daca este activat, utilizatorul poate ‘spiona’ alta extensie si pe baza unui cod poate interveni intr-un apel care este in desfasurare
Park daca este activat, utilizatorul poate forma un cod si sa ‘parcheze’ apelul, apoi il poate prelua de pe orice alta extensie
Webphone daca este activat, utilizatorul poate folosi aplicatia web pentru telefon
Call Based CallerID Restriction daca este activat, utilizatorul poate folosi optiunea de call based callerid restriction
Service Forward daca este activat, utilizatorii definiti pot folosi redirectionarea de pe portalul web.