Cum se creaza un Plan

Cum se creaza un Plan

Planul este un catalog cu facilitatile pe care le poate avea o extensie. Daca dorim ca un departament sa utilizeze anumite functii iar un alt departament sa foloseasca doar un anumit tip de functii putem adauga mai multe planuri pentru fiecare departament imparte.

Din meniul principal se selecteaza Config


Se selecteaza Plan



Se selecteaza Add New


Planul poate avea mai multe optiuni, in functie de ce este necesar pentru client, fiecare optiune va fi explicata mai jos:

  1. Name este obligatoriu, se poate scrie o denumire specifica a planului.

  2. Enable All / Disable All activeaza sau dezactiveaza toate optiunile

  3. Universal Forward daca este selectattoate apelurile primite pe extensie vor fi directionate catre alt numar.

  4. No Answer Forward daca este selectattoate apelurile primite pe extensie vor fi directionate catre alt numar doar in cazul in care utilizatorul nu raspunde in 30 de secunde. (Atentiepentru a putea functiona aceasta optiune, Universal Forward trebuie sa fie dezactivat). De asemenea exista posibilitatea de a ruta apeluri in Voice Mail.

  5. Time Based Forward daca este selectat, utilizatorul poate seta directionarea apelurilor in functie de timp. De exemplu in timpul orelor de lucru toate apelurile sa fie directionate catre o extensie iar dupa orele de lucru apelurile sa fie directionate catre mobil.

  6. Shift Forward daca este selectattoate apelurile primite pe extensie vor fi directionate catre Voicemail daca Shift Time este configurat.

  7. Blacklist daca este selectatutilizatorul poate adauga numere de telefon care nu vor putea face apeluri catre centrala (vor fi blocate).

  8. Caller ID Block daca este selectat, aifsarea numarului de telefon al persoanei care apeleaza va fi restrictionat si nu va fi afisat

  9. Do Not Disturb daca este selectattoate apelurile care ajung la extensie vor fi blocate si vor primi ton de ocupat

  10. Call Return daca este selectatutilizatorul poate apela direct ultimul apel primit. In prealabil este nevoie de formarea unui cod pentru a putea fi active serviciul.

  11. Weekoff daca este selectattrebuie definita o perioada de timp ca weekoffiar apelurile care ajung pe extensie vor fi rutate sau trimise catre voicemail

  12. Transfer daca este activatutilizatorul poate transfera apeluri

  13. Call Recording daca este activatutilizatorul poate inregistra convorbirile apasand o tasta setata implicit

  14. Call Screening  daca este activatutilizatorul poate folosi optiunea de call screening

  15. Busy CallBack daca este activatutilizatorul poate folosi optiunea de busy callback

  16. Busy Forward daca este activattoate apelurile vor fi rutate catre alta extensie in momentul in care utilizatorul este ocupat.

  17. Unavailable Forward daca este activattoate apelurile vor fi rutate catre alta extensie in momentul in care telefonul utilizatorului nu este pornit sau nu este inregistrat la centrala telefonica

  18. Selective Forward daca este activatutilizatorul poate selecta mai multe extensii la care sa ruteze apelurile

  19. Whitelist daca este activatutilizatorul poate defini lista de numere si doar acele numere vor putea suna extensia acestuiarestul apelantilor vor primi ton de ocupat

  20. Follow Me daca este activatutilizatorul poate defini dispozitiveapelul primit va ajunge prima data pe extensie, in cazul in care nu raspunde va incerca pe urmatorul numar din lista daca nici acesta nu raspunde va trece la urmatorul

  21. Accept Blocked Caller ID daca este dezactivatsistemul nu va accepta apelantii cu numar ascuns

  22. Redial daca este activatutilizatorul poate forma direct ultimul numar apelat. Este necesar folosirea unui cod pentru a activa aceasta optiune

  23. Holiday daca este activat utilizatorul defineste o perioada de zile in care toate apelurile vor fi dirijate catre voicemail sau alta extensie

  24. Bargein daca este activatutilizatorul poate spiona’ alta extensie si pe baza unui cod poate interveni intr-un apel care este in desfasurare

  25. Park daca este activatutilizatorul poate forma un cod si sa ‘parcheze’ apelul, apoi il poate prelua de pe orice alta extensie

  26. Webphone daca este activatutilizatorul poate folosi aplicatia web pentru telefon

  27. Call Based CallerID Restriction daca este activat, utilizatorul poate folosi optiunea de call based callerid restriction

  28. Service Forward daca este activat, utilizatorii definiti pot folosi redirectionarea de pe portalul web.


    • Related Articles

    • Cum se adauga un interior nou

      Se selecteaza din meniul principal Service Se selecteaza Extension Se selecteaza Add New Se va prezenta o configuratie de extensie de baza: Plan - se selecteaza planul configurat, daca nu este nici un plan configurat vezi " Cum se creaza un Plan " ...
    • Cum se face transfer de pe un telefon H-tek

      Pentru a utiliza functia de transfer pe un telefon H-tek com proceda astfel: Transfer direct: 1)    Se apasasau butonul Transfer in timpul unui apel , in acest moment apelul este in asteptare. 2)    Se formeaza numarul unde dorim transferul 3)    Se ...
    • Cum se adauga butoane DSS pe un Alcatel IP300/IP370

      Pentru adaugarea de scurtaturi spre alte interioare din companie vom proceda astfel: Ne conectam la telefon prin interfata web: Pentru a afla IP-ul local al telefonului, din meniul acestuia vom selecta astfel: Buton MENU->Status->Network-> IP:(IP-ul ...
    • Cum preiau un apel care suna la un alt interior

      Un apel care suna la un alt interior poate fi preluat in 2 feluri. Daca interioarele sunt in acelasi grup : Ce este un grup de Pick-up Daca interioarele nu sunt in acelasi grup se face : *80 xxx ( unde xxx este interiorul care se doreste sa fie ...
    • Cum se creaza atributii unui utilizator / user

      Daca dorim sa atribuim unei persoane din companie anumite atributii in ceea ce consta modificarea centralei telefonice, se poate crea un utilizator / user cu asemenea atributii. Primul pas este crearea unui profil cu atributiile pe care dorim sa le ...