Functia Spy Mode

Functia Spy Mode

Facilitatea de Spy este o functie al centralei PBX Cloud in care un administrator poate sa asculte o convorbire live fara a fi auzit catre agent sau de client.

Pentru a verifica codul pentru aceasta functie procedam astfel

Selectam Platform Reports


Selectam Features List


In lista codurilor vom gasi denumirea de SPY EXTENSION precum si codul aferent (*66)
Ex: interiorul 200 este un agent nou si dorim sa ascultam cum se comporta la telefon cu un client. Ridicam interiorul nostru si formam *66200




Daca se doreste dezactivarea functiei de SPY pe unele interioare , vom proceda astfel:
Selectam CONFIG apoi PLAN


Ca si default toata lumea are voie sa utilizeze functia de SPY




    • Related Articles

    • Cum dezactivam functia Barge In , Spy Mode si Whisper pentru anumite interioare

      Functia Barge IN, Spy Mode si Whisper sunt activate ca si default in centrala PBX Cloud Acest lucru se poate verifica astfel: Selectam Config, apoi Plan In planul default selectam butonul Edit In planul de defaul vom vedea Bargein ca fiind activat. ...
    • Sticky Agent

      Sticky Agent este facilitatea in care daca un client vorbeste cu un agent dintr-o coada de asteptare iar acel client suna inapoi peste cateva zile, apelul se va duce direct catre agentul cu care a discutat ultima data sau unde setam noi manual. ...
    • Cum punem un agent pe pauza.

            Atunci cand avem un callcenter si avem mai multi agenti in coada de asteptare, acestia vor avea si momente de pauza. Pentru ca apelurile sa fie directionate doar catre agentii activi , centrala PBXCloud are facilitatea pe BREAK in care agentul ...
    • Functia Barge-In

      Functia Barge-In Extension, este o facilitate al centralei PBX Cloud prin care se poate interveni peste o convorbire fara sa existe restrictii. Se utilizeaza de exemplu in companii de catre secretare care doresc sa discute cu un interior dar acesta ...
    • Explicatii raport agent coada asteptare

      Cu ajutorul acestui raport putem sa vizualizam activitatea fiecarui agent in parte, astfel incat sa putem realiza un management cat mai eficient ale acestora. Selectam Call Reports Selectam Agent Data Monitor In partea de sus al paginii avem partea ...