Daca dorim sa atribuim unei persoane din companie anumite atributii in ceea ce consta modificarea centralei telefonice, se poate crea un user cu asemenea atributii ( exemplu : un utilizator care poate sa vada partea de Rapoarte , sau partea de inregistrare a convorbirilor ) .
Primul lucru trebuie create atributiile acestui user la sectiunea Users Roles
Odata realizat acest lucru putem trece la crearea user-ului.
Selectam Users&Role
Selectam Tenant Users
Selectam Add New
User Name - se alege un user pentru logare;
Password - se va realiza o parola pentru acest user de logare , manual sau random;
First Name - se va completa cu prenumele persoanei desemnate ;
Last Name - se va completa cu numele persoanei desemnate;
Email - email-ul arondat acestui user;
Role - atributiile create la sectiunea User Roles;
Language - limba desemnata in centrala;
Default Language - limba principala in cazul exista in centrala mai multe variante;
Timezone - Fusul Orar;
Default Date Format - Formatul pentru Data si Ora
Status - se recomanda selectia ON in momentul in care dorim sa activam acest user;
La finalul setarile selectam Create pentru salvarea acestora.