Cum se adauga un utilizator cu acces limitat la interfata centralei.

Cum se adauga un utilizator cu acces limitat la interfata centralei.

Daca dorim sa atribuim unei persoane din companie anumite atributii in ceea ce consta modificarea centralei telefonice, se poate crea un user cu asemenea atributii ( exemplu : un utilizator care poate sa vada partea de Rapoarte , sau partea de inregistrare a convorbirilor ) .

Primul lucru trebuie create atributiile acestui user la sectiunea Users Roles

Odata realizat acest lucru putem trece la crearea user-ului.
Selectam Users&Role


Selectam Tenant Users



Selectam Add New


User Name - se alege un user pentru logare;
Password - se va realiza o parola pentru acest user de logare , manual sau random;
First Name - se va completa cu prenumele persoanei desemnate ;
Last Name - se va completa cu numele persoanei desemnate;
Email - email-ul arondat acestui user;
Role - atributiile create la sectiunea User Roles;
Language - limba desemnata in centrala;
Default Language - limba principala in cazul exista in centrala mai multe variante;
Timezone - Fusul Orar;
Default Date Format - Formatul pentru Data si Ora 
Status - se recomanda selectia ON in momentul in care dorim sa activam acest user;
La finalul setarile selectam Create pentru salvarea acestora.




    • Related Articles

    • Cum se creaza atributii unui utilizator / user

      Daca dorim sa atribuim unei persoane din companie anumite atributii in ceea ce consta modificarea centralei telefonice, se poate crea un utilizator / user cu asemenea atributii. Primul pas este crearea unui profil cu atributiile pe care dorim sa le ...
    • Cum se adauga butoane DSS pe telefoane H-tek

      Pentru a adauga butoane rapide cu anumite interioare sau functii rapide DSS vom proceda astfel: Ne conectam pe interfata web al telefonului respectiv accesand de pe un calculator din retea IP-ul local al telefonului : Pentru a verifica IP-ul ...
    • Cum se adauga butoane DSS pe un Alcatel IP300/IP370

      Pentru adaugarea de scurtaturi spre alte interioare din companie vom proceda astfel: Ne conectam la telefon prin interfata web: Pentru a afla IP-ul local al telefonului, din meniul acestuia vom selecta astfel: Buton MENU->Status->Network-> IP:(IP-ul ...
    • Cum se creaza un Plan

      Planul este un catalog cu facilitatile pe care le poate avea o extensie. Daca dorim ca un departament sa utilizeze anumite functii iar un alt departament sa foloseasca doar un anumit tip de functii putem adauga mai multe planuri pentru fiecare ...
    • Cum preiau un apel care suna la un alt interior

      Un apel care suna la un alt interior poate fi preluat in 2 feluri. Daca interioarele sunt in acelasi grup : Ce este un grup de Pick-up Daca interioarele nu sunt in acelasi grup se face : *80 xxx ( unde xxx este interiorul care se doreste sa fie ...