Transfer apel in aplicatia Zoiper

Transfer apel in aplicatia Zoiper

Transfer apel in aplicatia Zoiper

 

Blind transfer – este o functie a centralei PBX Cloud, care iti permite transferul apelului direct catre un alt interior.

Codul pentru aceasta optiune este (*3).

Pentru a folosi aceasta functie, în timpul apelului se alege din bara de meniu, butonul keypad, urmând ca mai apoi să tastăm codul *3 ( un mesaj ne spune ca formam interiorul dorit ) urmat de interiorul la care dorim sa facem transfer.


Exemplu: pentru interiorul 230 vom forma in keypad *3230#

 


 

Attended transfer – este o functie a centralei PBX Cloud, care iti permite transferul apelului catre un alt interior,  cu posibilitatea de a discuta inainte cu agentul la care va ajunge apelul (supervizare).

Codul pentru aceasta optiune este (*4).

Pentru a folosi aceasta functie, în timpul apelului se alege din bara de meniu, butonul keypad, urmând ca mai apoi să tastăm codul *4 ( un mesaj ne spune ca formam interiorul dorit ) urmat de interiorul la care dorim sa facem transfer, iar la final #. Pentru a transfera  interlocutorul la agentul dorit, este necesar sa inchidem apelul nostru din Zoiper .



Exemplu: pentru interiorul 230 vom forma in keypad *4230#.

       

 



    • Related Articles

    • Cum se face transfer de pe un telefon H-tek

      Pentru a utiliza functia de transfer pe un telefon H-tek com proceda astfel: Transfer direct: 1)    Se apasasau butonul Transfer in timpul unui apel , in acest moment apelul este in asteptare. 2)    Se formeaza numarul unde dorim transferul 3)    Se ...
    • Cum se face transfer de pe un telefon Alcatel IP300/IP370

      Pentru a face transferul unui apel catre un alt interior sau catre un numar exterior vom proceda astfel:   Transfer direct: 1) Raspundem la apelul primit pe telefonul Alcatel 2) Apasam butonul de transfer: 3) Formam numarul unde dorim sa transferam ...
    • Cum se seteaza butoane de Logare si Delogare din coada de asteptare pentru aplicatia de desktop Inside Telecom

      Agentii alocati pentru a raspunde la apeluri intr-o coada de asteptare trebuie uneori sa se Delogheze de la coada de asteptare pentru o pauza sau pentru a efectua un apel de iesire ( outbound). Logarea se face prin formarea codului *11* - se primeste ...
    • Cum preiau un apel care suna la un alt interior

      Un apel care suna la un alt interior poate fi preluat in 2 feluri. Daca interioarele sunt in acelasi grup : Ce este un grup de Pick-up Daca interioarele nu sunt in acelasi grup se face : *80 xxx ( unde xxx este interiorul care se doreste sa fie ...
    • Ce este un grup de Pick-up

      Un grup de pick-up este un grup format din mai multe interioare , de obicei din acelasi departament si care sunt in aceeasi incapere sau incaperi alaturate. Daca interioarele 200 , 207 , 214 sunt din departamentul de Vanzari si sunt in aceeasi camera ...