Cum se seteaza butoane de Logare si Delogare din coada de asteptare pentru aplicatia de desktop Inside Telecom

Cum se seteaza butoane de Logare si Delogare din coada de asteptare pentru aplicatia de desktop Inside Telecom

Agentii alocati pentru a raspunde la apeluri intr-o coada de asteptare trebuie uneori sa se Delogheze de la coada de asteptare pentru o pauza sau pentru a efectua un apel de iesire ( outbound).
Logarea se face prin formarea codului *11* - se primeste mesaj de confirmare
Delogarea se face prin formare codului *12* - se primeste mesaj de confirmare

Nota : Atentie , exista probabilitatea ca agentii sa uite sa se mai logheze si se pot pierde apeluri


In aplicatia Inside Telecom se pot seta butoane cu aceasta functie.



Se creeaza cele 2 butoane



Se inchide aplicatia de la butonul de Exit



Dupa repornirea aplicatiei vor aparea butoanele configurate

 
    • Related Articles

    • Cum configurez o coada de asteptare " Queue "

      Cozile de asteptare se folosesc in situatiile in care se doreste un callcenter sau un contact center. Apelul clientului va fi preluat de un mesaj de intampinare : " Buna ziua , ati sunat la...urmatoarea convorbire va fi inregistrata...va prelucram ...
    • Cum vad in timp real statusul agentilor in coada de asteptare si cum pot modifica statusul lor

      Statusul agentilor in coada de asteptare poate fi vizualizat in timp real in Dashboard - Queue Monitor Tot aici vedem date despre totalul apelurilor primite , raspunse, abandonate , timpul mediu de asteptare in coada si timpul maxim de asteptare in ...
    • Explicatii raport coada de asteptare

      Queue Data Monitor este un raport la scara larga al cozilor de asteptare create pe centrala in cloud . Acesta afiseaza datele generale pe o anumita perioada selectata de catre noi cum ar fi , numarul de apeluri de intrare, numarul de apeluri ...
    • Cum inregistrez convorbirile intr-o Coada de Asteptare – Queue ?

      Activarea facilitatii de inregistrare a convorbirilor poate fi programata pe fiecare coada de asteptare . Pentru activarea acesteia procedam astfel: Selectam Service Selectam Queue Selectam coada de asteptare dorita si apasam Edit In meniul Update ...
    • Cum adaugam mesaje si muzica de asteptare

      Daca dorim sa adaugam mesaje pe centrala cum ar fi mesaje de sarbatori, mesaje de intampinare, mesaje dupa programul de lucru, etc. avem posibilitatea sa le incarcam direct pe centrala sau sa le inregistram cu ajutorul centralei.De asemenea putem ...