Activare interioare care trebuie sa se integreze cu un CRM/ERP
Daca aveti o integare facuta cu un CRM sau ERP si doriti ca anumite interioare sa poata comunica cu acest CRM/ ERP trebuie activata aceasta functie - CRM Subscribe.
Nu activati aceasta functie pe interioarele care NU folosesc integrare cu CRM sau ERP
Exemplu pentru interiorul 200 :
Related Articles
Cum se creaza un Plan
Planul este un catalog cu facilitatile pe care le poate avea o extensie. Daca dorim ca un departament sa utilizeze anumite functii iar un alt departament sa foloseasca doar un anumit tip de functii putem adauga mai multe planuri pentru fiecare ...
Cum preiau un apel care suna la un alt interior
Un apel care suna la un alt interior poate fi preluat in 2 feluri. Daca interioarele sunt in acelasi grup : Ce este un grup de Pick-up Daca interioarele nu sunt in acelasi grup se face : *80 xxx ( unde xxx este interiorul care se doreste sa fie ...
Cum pot sa trimit un mail cu numarul de telefon al clientului care abandoneaza intr-o coada de asteptare ( Queue )
Pentru a nu pierde nici un apel nepreluat de catre agenti, centrala telefonica are facilitatea de a trimite un email cu o notificare asupra apelurilor abandonate de catre clienti.Aceasta facilitate se activeaza pe fiecare coada de asteptare (Queue) ...
Cum se adauga un interior nou
Se selecteaza din meniul principal Service Se selecteaza Extension Se selecteaza Add New Se va prezenta o configuratie de extensie de baza: Plan - se selecteaza planul configurat, daca nu este nici un plan configurat vezi " Cum se creaza un Plan " ...
Ce este un grup de Pick-up
Un grup de pick-up este un grup format din mai multe interioare , de obicei din acelasi departament si care sunt in aceeasi incapere sau incaperi alaturate. Daca interioarele 200 , 207 , 214 sunt din departamentul de Vanzari si sunt in aceeasi camera ...