Activare interioare care trebuie sa se integreze cu un CRM/ERP

Activare interioare care trebuie sa se integreze cu un CRM/ERP

Daca aveti o integare facuta cu un CRM sau ERP si doriti ca anumite interioare sa poata comunica cu acest CRM/ ERP trebuie activata aceasta functie - CRM Subscribe.
Nu activati aceasta functie pe interioarele care NU folosesc integrare cu CRM sau ERP
Exemplu pentru interiorul 200 :


    • Related Articles

    • Cum se creaza un Plan

      Planul este un catalog cu facilitatile pe care le poate avea o extensie. Daca dorim ca un departament sa utilizeze anumite functii iar un alt departament sa foloseasca doar un anumit tip de functii putem adauga mai multe planuri pentru fiecare ...
    • Cum preiau un apel care suna la un alt interior

      Un apel care suna la un alt interior poate fi preluat in 2 feluri. Daca interioarele sunt in acelasi grup : Ce este un grup de Pick-up Daca interioarele nu sunt in acelasi grup se face : *80 xxx ( unde xxx este interiorul care se doreste sa fie ...
    • Cum pot sa trimit un mail cu numarul de telefon al clientului care abandoneaza intr-o coada de asteptare ( Queue )

      Pentru a nu pierde nici un apel nepreluat de catre agenti, centrala telefonica are facilitatea de a trimite un email cu o notificare asupra apelurilor abandonate de catre clienti.Aceasta facilitate se activeaza pe fiecare coada de asteptare (Queue) ...
    • Cum se adauga un interior nou

      Se selecteaza din meniul principal Service Se selecteaza Extension Se selecteaza Add New Se va prezenta o configuratie de extensie de baza: Plan - se selecteaza planul configurat, daca nu este nici un plan configurat vezi " Cum se creaza un Plan " ...
    • Ce este un grup de Pick-up

      Un grup de pick-up este un grup format din mai multe interioare , de obicei din acelasi departament si care sunt in aceeasi incapere sau incaperi alaturate. Daca interioarele 200 , 207 , 214 sunt din departamentul de Vanzari si sunt in aceeasi camera ...