Cum pot sa trimit un mail cu numarul de telefon al clientului care abandoneaza intr-o coada de asteptare ( Queue )
Pentru a nu pierde nici un apel nepreluat de catre agenti, centrala telefonica are facilitatea de a trimite un email cu o notificare asupra apelurilor abandonate de catre clienti.Aceasta facilitate se activeaza pe fiecare coada de asteptare (Queue) in parte. Pentru activare procedam astfel:
Selectam Service
Selectam Queue
Selectam coada de asteptare dorita si selectam butonul edit
In meniul Update Queue avem functia Send Missed Call Notification, setam ON pentru activarea functiei , iar la campul Email , completam adresa de email pe care dorim sa primim notificarile
La finalul modificarilor selectam UPDATE pentru a
salva setarile.
Exemplu de Email

Numarul clientului este afisat in titlul email-ului.
- Related Articles
- Cum configurez o coada de asteptare " Queue "- Cozile de asteptare se folosesc in situatiile in care se doreste un callcenter sau un contact center. Apelul clientului va fi preluat de un mesaj de intampinare : " Buna ziua , ati sunat la...urmatoarea convorbire va fi inregistrata...va prelucram ... 
- Explicatii raport coada de asteptare- Queue Data Monitor este un raport la scara larga al cozilor de asteptare create pe centrala in cloud . Acesta afiseaza datele generale pe o anumita perioada selectata de catre noi cum ar fi , numarul de apeluri de intrare, numarul de apeluri ... 
- Cum inregistrez convorbirile intr-o Coada de Asteptare – Queue ?- Activarea facilitatii de inregistrare a convorbirilor poate fi programata pe fiecare coada de asteptare . Pentru activarea acesteia procedam astfel: Selectam Service Selectam Queue Selectam coada de asteptare dorita si apasam Edit In meniul Update ... 
- Cum setez un mesaj de intampinare intr-o coada de asteptare.- Coada de asteptare (queue) intr-un callcenter este foarte importanta , iar pentru fiecare coada de asteptare se poate seta un mesaj de intampinare in care clientul este informat de exemplu ca a sunat la compania X si sa astepte deoarece o sa fie ... 
- Functia Queue Callback- Queue Callback are ca si scop reapelarea clientului in cazul in care nu mai doreste sa astepte in coada de asteptare. Functioneaza in acest fel: Clientul suna pe numarul companiei , raspunde centrala telefonica si plaseaza clientul intr-o coada de ...