Vizualizare inregistrarile propriului interior.

Vizualizare inregistrarile propriului interior.

Centrala telefonica PBX Cloud , detine functia de inregistrare a convorbirilor. De asemenea un interior poate sa vizualizeze doar apelurile personale si nu al celorlalti colegi. Functia este utila atunci cand trebuie notate multe informatii intr-un apel si dorim sa ne mai verificam odata.

Pentru a activa functia unei extensii in centrala vom proceda astfel.

Selectam Service




Selectam Extension



Selectam extensia dorita si apasam butonul Edit



In meniul Call Settings vom avea submeniul Extension Auto Recording, vom selecta tipul de inregistrare, iar sub acest meniul avem activarea functiei Show Recording.


La finalul modificarilor selectam UPDATE pentru a salva setarile.


Pentru verificare, ne conectam in sip.insidetelecom.ro cu user-ul , parola si tenant-ul centralei telefonice


In meniul vom avea capitolul de My Recording


Ca si drepturi , extensia poate sa descarce inregistrarea in centrala telefonica sau sa asculte direct din browser convorbirea.

    • Related Articles

    • Cum activam inregistrarea convorbirilor pe o extensie.

      Inregistrarea convorbirilor se poate activa sau dezactiva in functie de cerintele noastre ca si companie. Aceasta functie se face pe fiecare interior in parte astfel incat , daca dorim sa activam doar pe un anumit departament, putem activa ...
    • Cum ascult inregistrarile convorbirilor ?

      Centrala telefonica poate inregistra convorbirile telefonica atat interne cat si din exterior indiferent de directe (apeluri primite de la clienti sau apeluri efectuate catre clienti). Selectam Recording In meniul Recording List avem lista cu ...
    • Cum se adauga un interior nou

      Se selecteaza din meniul principal Service Se selecteaza Extension Se selecteaza Add New Se va prezenta o configuratie de extensie de baza: Plan - se selecteaza planul configurat, daca nu este nici un plan configurat vezi " Cum se creaza un Plan " ...
    • Cum adaugam mesaje si muzica de asteptare

      Daca dorim sa adaugam mesaje pe centrala cum ar fi mesaje de sarbatori, mesaje de intampinare, mesaje dupa programul de lucru, etc. avem posibilitatea sa le incarcam direct pe centrala sau sa le inregistram cu ajutorul centralei.De asemenea putem ...
    • Extension Ring Timeout

      Extension Ring Timeout este functia care defineste cat timp extensia proprie , va suna . Valoarea este masurata in secunde , astfel daca dorim ca extensia noastra sa fie predefinita cu un timp de asteptare de 2 minute, vom seta ca si valoare 120. ...