Cum ascult inregistrarile convorbirilor ?

Cum ascult inregistrarile convorbirilor ?

Centrala telefonica poate inregistra convorbirile telefonica atat interne cat si din exterior indiferent de directe (apeluri primite de la clienti sau apeluri efectuate catre clienti).

Selectam Recording


In meniul Recording List avem lista cu inregistrate pe ziua in care verificam.

Pentru ascultare sau descarcarea inregistrarii in dreapta la coloana Play/Download  putem selecta in a asculta inregistrarea direct din browser sau descarcarea acesteia in calculator.



Pentru a cauta inregistrari realizate in alta data, la meniul Filter putem filtra rezultatele in functie dupa mai multe criterii cum ar fi : data, ora, apelant(caller), destinatia apelului(calee) , numar telefon(call ID) , etc.




    • Related Articles

    • Cum activam inregistrarea convorbirilor pe o extensie.

      Inregistrarea convorbirilor se poate activa sau dezactiva in functie de cerintele noastre ca si companie. Aceasta functie se face pe fiecare interior in parte astfel incat , daca dorim sa activam doar pe un anumit departament, putem activa ...
    • Vizualizare inregistrarile propriului interior.

      Centrala telefonica PBX Cloud , detine functia de inregistrare a convorbirilor. De asemenea un interior poate sa vizualizeze doar apelurile personale si nu al celorlalti colegi. Functia este utila atunci cand trebuie notate multe informatii intr-un ...
    • Cum inregistrez convorbirile intr-o Coada de Asteptare – Queue ?

      Activarea facilitatii de inregistrare a convorbirilor poate fi programata pe fiecare coada de asteptare . Pentru activarea acesteia procedam astfel: Selectam Service Selectam Queue Selectam coada de asteptare dorita si apasam Edit In meniul Update ...
    • Cum se creaza un Plan

      Planul este un catalog cu facilitatile pe care le poate avea o extensie. Daca dorim ca un departament sa utilizeze anumite functii iar un alt departament sa foloseasca doar un anumit tip de functii putem adauga mai multe planuri pentru fiecare ...
    • Cum adaugam mesaje si muzica de asteptare

      Daca dorim sa adaugam mesaje pe centrala cum ar fi mesaje de sarbatori, mesaje de intampinare, mesaje dupa programul de lucru, etc. avem posibilitatea sa le incarcam direct pe centrala sau sa le inregistram cu ajutorul centralei.De asemenea putem ...