Cum adaugam mesaje si muzica de asteptare

Cum adaugam mesaje si muzica de asteptare

Daca dorim sa adaugam mesaje pe centrala cum ar fi mesaje de sarbatori, mesaje de intampinare, mesaje dupa programul de lucru, etc. avem posibilitatea sa le incarcam direct pe centrala sau sa le inregistram cu ajutorul centralei.De asemenea putem adauga si muzica de asteptare , pentru a fi adaugata de exemplu intr-o coada de asteptare , daca avem aceasta functie.
Formatul acceptat este mp3 sau wav iar marimea maxima a fisierului este de 10MB.

Pentru aceasta trebuie sa mergem la meniul principal si selectam System Config 


Din aceste meniu selectam Voice Prompt



Selecta Add New





La campul Name se adauga denumirea dorita pentru fisier.
La campul Prompt Type se selecteaza tipul fisierului: Prompt daca fisierele sunt mesaje inregistrate(Ex: Mesaj Sarbatori) sau MOH (music on hold) daca fisierul contine muzica de asteptare intr-o coada.
a campul Type se alege tipul fisierului: File daca fisierul este inregistrat si dorim sa il incarcam pe centrala (Upload) sau Recording daca se doreste inregistrarea acestora cu ajutorul unui interior creat pe centrala si activ.
Pentru a putea inregistra un mesaj, la campul Type se selecteaza Recording iar la Extension/External Number se poate bifa campul External si se completeaza numarul de telefon sau se poate selecta o extensie deja existenta in centrala.
Pentru a putea atasa un fisier se selecteaza campul Select File si se selecteaza fisierul dorit.
In campul Description se poate adauga o descriere (Ex: Mesaj de noapte care le spune clientilor sa revina in programul de lucru).
In final se apasa butonul Create . Daca realizam o inregistrare cu ajutorul unei extensii dupa ce se finalizeaza setarile, extensia selectata mai sus o sa sune iar dupa ce ridicam receptorul o sa auzim instructiuni ce trebuie facut , iar dupa ce auzim un beep , putem sa incepem inregistrarea iar la final apasam tasta #. Dupa finalul inregistrarii putem sa reascultam mesajul apasand tasta 1, sa salvam mesajul apasand tasta 2 sau sa reinregistram mesajul in cazul in care am gresit apasand tasta 3.


Dupa ce s-a finalizat si totul a fost corect setat vom vedea in lista de prompts, mesajele inregistrate sau muzica incarcata.





    • Related Articles

    • Cum setez un mesaj de intampinare intr-o coada de asteptare.

      Coada de asteptare (queue) intr-un callcenter este foarte importanta , iar pentru fiecare coada de asteptare se poate seta un mesaj de intampinare in care clientul este informat de exemplu ca a sunat la compania X si sa astepte deoarece o sa fie ...
    • Cum setam programul de lucru

      Pentru a seta automat programul de lucru intr-o companie trebuie sa stim intervalul orar in care aceasta functioneaza . Dupa care putem face setarile dorite. Se merge in campul de Timing Selectam Time Condition Selectam Add New La campul Name se ...
    • Cum setez un mesaj de asteptare intr-o coada de callcenter ( Queuue) si periodicitatea acestuia.

      Coada de asteptare (queue) intr-un callcenter este foarte importanta , iar pentru fiecare coada de asteptare se poate seta un mesaj periodic in care clientul este informat de exemplu ca toti operatorii sunt ocupati sau este informat de noile oferte ...
    • Cum se seteaza un mesaj de sarbatori.

      Primul pas pentru crearea unui mesaj de sarbatori este de a seta perioada acelei sarbatori. Pentru acest luru vom proceda astfel: Selectam Timing dupa care Holiday Selectam Add New Exemplu de perioada, iar la final Create Dupa aceasta setare , ...
    • Cum configurez o coada de asteptare " Queue "

      Cozile de asteptare se folosesc in situatiile in care se doreste un callcenter sau un contact center. Apelul clientului va fi preluat de un mesaj de intampinare : " Buna ziua , ati sunat la...urmatoarea convorbire va fi inregistrata...va prelucram ...