Cum activam inregistrarea convorbirilor pe o extensie.

Cum activam inregistrarea convorbirilor pe o extensie.

Inregistrarea convorbirilor se poate activa sau dezactiva in functie de cerintele noastre ca si companie. Aceasta functie se face pe fiecare interior in parte astfel incat , daca dorim sa activam doar pe un anumit departament, putem activa inregistrarea convorbirilor strict doar pe acele extensii din departamentul respectiv.

Pentru a activa sau dezactiva functia avem urmatorii pasi:

Selectam Service



Selectam Extension 



Pentru modificarea unei extensii, alegem extensia dorita si selectam butonul Edit




In meniul extensiei avem campul Call Settings, avem meniul Extension Auto Recording.

Optiunile acestui camp sunt:
Disabled - functia de inregistrare este dezactivata
All - inregistrarea se face automat pe toate tipurile de apeluri interne sau externe
Internal - inregistrarea se face automat doar pe apelurile interne (extension - extension)
External - inregistrarea se face automat doar pe apelurile externe (inbound si outbound)



La finalul modificarilor selectam UPDATE pentru a salva setarile.

    • Related Articles

    • Cum ascult inregistrarile convorbirilor ?

      Centrala telefonica poate inregistra convorbirile telefonica atat interne cat si din exterior indiferent de directe (apeluri primite de la clienti sau apeluri efectuate catre clienti). Selectam Recording In meniul Recording List avem lista cu ...
    • Cum inregistrez convorbirile intr-o Coada de Asteptare – Queue ?

      Activarea facilitatii de inregistrare a convorbirilor poate fi programata pe fiecare coada de asteptare . Pentru activarea acesteia procedam astfel: Selectam Service Selectam Queue Selectam coada de asteptare dorita si apasam Edit In meniul Update ...
    • Vizualizare inregistrarile propriului interior.

      Centrala telefonica PBX Cloud , detine functia de inregistrare a convorbirilor. De asemenea un interior poate sa vizualizeze doar apelurile personale si nu al celorlalti colegi. Functia este utila atunci cand trebuie notate multe informatii intr-un ...
    • Send Missed Call Notification

      Send Missed Call Notification este o facilitate al fiecarui interior din PBX Cloud, prin care se trimite un Email cu informatiile apelurilor nepreluate. In momentul in care extensia de telefon este apelata din interior sau din exterior si nu se ...
    • Cum adaugam mesaje si muzica de asteptare

      Daca dorim sa adaugam mesaje pe centrala cum ar fi mesaje de sarbatori, mesaje de intampinare, mesaje dupa programul de lucru, etc. avem posibilitatea sa le incarcam direct pe centrala sau sa le inregistram cu ajutorul centralei.De asemenea putem ...