Ce este My Service

Ce este My Service

My Service este pagina in care vizualizam toate facilitatile pe care le avem activate in centrala PBX Cloud.

Selectam Service



Selectam My Services



In meniu avem urmatoarele coloane:


Current Service - Facilitatile active in prezent activate pe centrala telefonica
Past Service - Istoricul facilitatilor
Future Service - Viitoarele facilitati pe centrala telefonica
Requested Services - Toate cererile de upgrade al facilitatilor ce urmeaza sa fie activate

Daca dorim sa realizam o cerere de modificare al facilitatilor selectam butonul Request Service



In meniul Request Service avem urmatoarele:


Service Name - Numele serviciului la care dorim modificare.
Count - Noua capacitate pe care o dorim (Ex: daca avem 5 extensii pe centrala si dorim sa facem upgrade cu inca 5 interioare , la count vom scrie 10).
Rate - Costul modificarilor.
Start Date - Data de activare al noii cerinte.

La finalul modificarilor selectam Request pentru a trimite cererea.



    • Related Articles

    • Ce este un grup de Pick-up

      Un grup de pick-up este un grup format din mai multe interioare , de obicei din acelasi departament si care sunt in aceeasi incapere sau incaperi alaturate. Daca interioarele 200 , 207 , 214 sunt din departamentul de Vanzari si sunt in aceeasi camera ...
    • Care sunt codurile pentru functiile din sistem

      Codurile pentru functiile din sistem se gasesc :  Platform Reports - Feature List 
    • Ce este grupul de Paging

      Grupul de Paging este un grup format din unul sau mai multe interioare care atunci cand este sunat deschide un canal unidirectional catre telefoanele din grup pentru a transmite un mesaj. Exemplu : Directorul General are un grup de Paging format din ...
    • Ce este si cum functioneaza feedback IVR ?

      Inside Telecom anunta introducerea facilitatii de Feedback Intercative Voice Response ( IVR) Ce este Feedback IVR sau sondajele IVR  ? Sondajele IVR sunt un sondaj automat de feedback al clienților care le permite clienților să utilizeze tastele de ...
    • Cum inregistrez convorbirile intr-o Coada de Asteptare – Queue ?

      Activarea facilitatii de inregistrare a convorbirilor poate fi programata pe fiecare coada de asteptare . Pentru activarea acesteia procedam astfel: Selectam Service Selectam Queue Selectam coada de asteptare dorita si apasam Edit In meniul Update ...