Care sunt codurile pentru functiile din sistem
Codurile pentru functiile din sistem se gasesc : Platform Reports - Feature List
Related Articles
Ce este My Service
My Service este pagina in care vizualizam toate facilitatile pe care le avem activate in centrala PBX Cloud. Selectam Service Selectam My Services In meniu avem urmatoarele coloane: Current Service - Facilitatile active in prezent activate pe ...
Cum configurez o coada de asteptare " Queue "
Cozile de asteptare se folosesc in situatiile in care se doreste un callcenter sau un contact center. Apelul clientului va fi preluat de un mesaj de intampinare : " Buna ziua , ati sunat la...urmatoarea convorbire va fi inregistrata...va prelucram ...
Ce este grupul de Paging
Grupul de Paging este un grup format din unul sau mai multe interioare care atunci cand este sunat deschide un canal unidirectional catre telefoanele din grup pentru a transmite un mesaj. Exemplu : Directorul General are un grup de Paging format din ...
Cum se seteaza butoane de Logare si Delogare din coada de asteptare pentru aplicatia de desktop Inside Telecom
Agentii alocati pentru a raspunde la apeluri intr-o coada de asteptare trebuie uneori sa se Delogheze de la coada de asteptare pentru o pauza sau pentru a efectua un apel de iesire ( outbound). Logarea se face prin formarea codului *11* - se primeste ...
Cum adaugam mesaje si muzica de asteptare
Daca dorim sa adaugam mesaje pe centrala cum ar fi mesaje de sarbatori, mesaje de intampinare, mesaje dupa programul de lucru, etc. avem posibilitatea sa le incarcam direct pe centrala sau sa le inregistram cu ajutorul centralei.De asemenea putem ...