Ce este grupul de Paging

Ce este grupul de Paging

Grupul de Paging este un grup format din unul sau mai multe interioare care atunci cand este sunat deschide un canal unidirectional catre telefoanele din grup pentru a transmite un mesaj.
Exemplu :
Directorul General are un grup de Paging format din Directorii Adjuncti , formeaza acest grup ( 6500 in cazul nostru)  , deschide speaker-ul la telefoanele Directorilor Adjuncti si le comunica sa vina la el.

Aceast grup poate fi folosit si pentru a anunta un mesaj de urgenta ( broadcast ) 

Acest apel poate fi protejat cu o parola ( 1234 in cazul nostru)  , pentru a nu fi accesat din greseala


    • Related Articles

    • Ce este un grup de Pick-up

      Un grup de pick-up este un grup format din mai multe interioare , de obicei din acelasi departament si care sunt in aceeasi incapere sau incaperi alaturate. Daca interioarele 200 , 207 , 214 sunt din departamentul de Vanzari si sunt in aceeasi camera ...
    • Cum setez un mesaj de asteptare intr-o coada de callcenter ( Queuue) si periodicitatea acestuia.

      Coada de asteptare (queue) intr-un callcenter este foarte importanta , iar pentru fiecare coada de asteptare se poate seta un mesaj periodic in care clientul este informat de exemplu ca toti operatorii sunt ocupati sau este informat de noile oferte ...
    • Cum setez un mesaj de intampinare intr-o coada de asteptare.

      Coada de asteptare (queue) intr-un callcenter este foarte importanta , iar pentru fiecare coada de asteptare se poate seta un mesaj de intampinare in care clientul este informat de exemplu ca a sunat la compania X si sa astepte deoarece o sa fie ...
    • Cum configurez un Ring Group

      Ce este un Ring Group ? Este un grup de interioare , care apartin aceluiasi departament ( exemplu : Vanzari , Tehnic, Financiar) . Daca vreau sa sun la Vanzari ( unde am 3 interioare) pot sa sun direct grupul la care sunt alocate aceste interioare. ...
    • Ce este My Service

      My Service este pagina in care vizualizam toate facilitatile pe care le avem activate in centrala PBX Cloud. Selectam Service Selectam My Services In meniu avem urmatoarele coloane: Current Service - Facilitatile active in prezent activate pe ...