Cum adaug o imagine de fundal
Daca avem dispozitice care au capacitatea de a reda pe display, imagini personalizate, putem adauga in centrala imagini de fundal , pe care in sectiune de Device putem personaliza echipamentele.
Se selecteaza din meniul principal Config
Se selecteaza Device Wallpaper
Se selecteaza Add New
Se introduce in campul Name o denumire specifica
Se selecteaza Select file si se alege imaginea dorita
Se selecteaza Create pentru a salva
Related Articles
Cum inregistrez convorbirile intr-o Coada de Asteptare – Queue ?
Activarea facilitatii de inregistrare a convorbirilor poate fi programata pe fiecare coada de asteptare . Pentru activarea acesteia procedam astfel: Selectam Service Selectam Queue Selectam coada de asteptare dorita si apasam Edit In meniul Update ...
Cum configurez o coada de asteptare " Queue "
Cozile de asteptare se folosesc in situatiile in care se doreste un callcenter sau un contact center. Apelul clientului va fi preluat de un mesaj de intampinare : " Buna ziua , ati sunat la...urmatoarea convorbire va fi inregistrata...va prelucram ...
Cum setam programul de lucru
Pentru a seta automat programul de lucru intr-o companie trebuie sa stim intervalul orar in care aceasta functioneaza . Dupa care putem face setarile dorite. Se merge in campul de Timing Selectam Time Condition Selectam Add New La campul Name se ...
Cum adaugam mesaje si muzica de asteptare
Daca dorim sa adaugam mesaje pe centrala cum ar fi mesaje de sarbatori, mesaje de intampinare, mesaje dupa programul de lucru, etc. avem posibilitatea sa le incarcam direct pe centrala sau sa le inregistram cu ajutorul centralei.De asemenea putem ...
Cum se seteaza butoane de Logare si Delogare din coada de asteptare pentru aplicatia de desktop Inside Telecom
Agentii alocati pentru a raspunde la apeluri intr-o coada de asteptare trebuie uneori sa se Delogheze de la coada de asteptare pentru o pauza sau pentru a efectua un apel de iesire ( outbound). Logarea se face prin formarea codului *11* - se primeste ...