Cum setam programul de lucru

Cum setam programul de lucru


Pentru a seta automat programul de lucru intr-o companie trebuie sa stim intervalul orar in care aceasta functioneaza .

Dupa care putem face setarile dorite.

Se merge in campul de Timing


Selectam Time Condition


Selectam Add New



La campul Name se introduce o denumire specifica, la Description se poate introduce o descriere, la Rule Type se seteaza tipul de program, default se seteaza Recurring,  Start Time reprezinta ora de inceput al programului dorit(ex: la ora 8:30 se incepe programul de functionare), End Time reprezinta ora de sfarsit al programului(Ex: 17:30 se termina programul ), Start Day reprezinta ziua de inceput al programului dorit(Ex: Monday)End Day reprezinta ziua de sfarsit al programului(Ex: Friday)Start Month reprezinta luna de inceput al programului doritEnd Month reprezinta luna de sfarsit al programului. Un exemplu de configuratie pe timp de zi este prezentat mai jos

La finalui setarile se selecteaza campul de jos Create



    • Related Articles

    • Cum adaugam mesaje si muzica de asteptare

      Daca dorim sa adaugam mesaje pe centrala cum ar fi mesaje de sarbatori, mesaje de intampinare, mesaje dupa programul de lucru, etc. avem posibilitatea sa le incarcam direct pe centrala sau sa le inregistram cu ajutorul centralei.De asemenea putem ...
    • Cum rutez apelurile externe in timpul programului si in afara programului

      Apelurile externe pot fi configurate in functie de programul fiecarui client, apelul fiind directionat automat de catre centrala pe baza unui orar pe care il putem seta. Ex: Avem Compania SC XL SRL , orarul de munca este 08-17 de Luni -Vineri, De la ...
    • Cum ascult inregistrarile convorbirilor ?

      Centrala telefonica poate inregistra convorbirile telefonica atat interne cat si din exterior indiferent de directe (apeluri primite de la clienti sau apeluri efectuate catre clienti). Selectam Recording In meniul Recording List avem lista cu ...
    • Cum inregistrez convorbirile intr-o Coada de Asteptare – Queue ?

      Activarea facilitatii de inregistrare a convorbirilor poate fi programata pe fiecare coada de asteptare . Pentru activarea acesteia procedam astfel: Selectam Service Selectam Queue Selectam coada de asteptare dorita si apasam Edit In meniul Update ...
    • Explicatii raport pe ore in fiecare zi

      Cu ajutorul acestui raport putem sa verificam numarul de apeluri realizate in functie de momente ale zilei si sa putem constientiza cand avem trafic foarte mare de apeluri pentru a realiza un management mai corect de personal intr-un callcenter. ...