Cum adaug un numar in Whitelist

Cum adaug un numar in Whitelist

ATENTIE daca serviciul de Whitelist este activat doar numerele alocate in Whitelist pot fi sunate sau se pot primii apeluri din partea lor.

Se selecteaza din meniul principal Security 

Se selecteaza Whitelist Number


Se selecteaza Add New



La Number se introduce numarul de telefon dorit, la Description se introduce o denumire specifica



Se selecteaza butonul Create

Pentru ca serviciul de Whitelist sa fie activat trebuie apasat butonul Enable Whitelist Feature



Dacca se doreste dezactivarea serviciului de Whitelist se apasa butonul Disable Whitelist Feature



    • Related Articles

    • Cum adaug un numar in Blacklist

      Daca adaugam un numar in Blacklist acest numar nu ne va mai putea contacta ( exemplu : apeluri repetate de la persoane care fac farse ) Se selecteaza din meniul principal Security Se selecteaza Blacklist Number Se selecteaza Add New Se introduce la ...
    • Cum se creaza un Plan

      Planul este un catalog cu facilitatile pe care le poate avea o extensie. Daca dorim ca un departament sa utilizeze anumite functii iar un alt departament sa foloseasca doar un anumit tip de functii putem adauga mai multe planuri pentru fiecare ...
    • Modificare numar afisat spre exterior DOD

      Daca un agent lucreaza pe mai multe departamente, iar fiecare departament are alt numar de exterior (DOD) cu care se afiseaza clientilor, agentul poate sa modifice manual din interfara WEB numarul exterior cu care se afiseaza. Pentru acest lucru vom ...
    • Cum adaug un ringtone

      Pentru a crea un ringtone personalizat pentru dispozitive trebuie adaugate in lista de sonerii. Dupa ce vor fi adaugate , in sectiune Device se poate adauga soneria pe fiecare dispozitiv in parte. Se selecteaza din meniul principal System Config Se ...
    • Cum ascult inregistrarile convorbirilor ?

      Centrala telefonica poate inregistra convorbirile telefonica atat interne cat si din exterior indiferent de directe (apeluri primite de la clienti sau apeluri efectuate catre clienti). Selectam Recording In meniul Recording List avem lista cu ...