Modificare numar afisat spre exterior DOD

Modificare numar afisat spre exterior DOD

Daca un agent lucreaza pe mai multe departamente, iar fiecare departament are alt numar de exterior (DOD) cu care se afiseaza clientilor, agentul poate sa modifice manual din interfara WEB numarul exterior cu care se afiseaza.

Pentru acest lucru vom proceda astfel:

1. Solicitam persoanei administratoare al centralei in cloud, pentru a configura si activa aceasta functie pentru interiorului care are nevoie.

Selectam Service -> Extension -> Edit -> bifam Allow User Caller ID Change 






2. Odata activat de administrator, ca si user ne vom conecta la centrala astfel:
Pe un Browser vom scrie: sip.insidetelecom.ro



Selectam Extension:



Vom completa toate cele 3 campuri cu datele primit de la administrator:
Ex:
Username:500
Pasword:124536879
Tenant ID: 1099 (ID-ul centralei telefonice in cloud)


3.Dupa ce am ajuns in pagina principala al interiorului,vom selecta Extension Settings si cautam campul de External Caller ID Number








    • Related Articles

    • Cum adaug un numar in Blacklist

      Daca adaugam un numar in Blacklist acest numar nu ne va mai putea contacta ( exemplu : apeluri repetate de la persoane care fac farse ) Se selecteaza din meniul principal Security Se selecteaza Blacklist Number Se selecteaza Add New Se introduce la ...
    • Cum se adauga un interior nou

      Se selecteaza din meniul principal Service Se selecteaza Extension Se selecteaza Add New Se va prezenta o configuratie de extensie de baza: Plan - se selecteaza planul configurat, daca nu este nici un plan configurat vezi " Cum se creaza un Plan " ...
    • Cum adaug un numar in Whitelist

      ATENTIE daca serviciul de Whitelist este activat doar numerele alocate in Whitelist pot fi sunate sau se pot primii apeluri din partea lor. Se selecteaza din meniul principal Security Se selecteaza Whitelist Number Se selecteaza Add New La Number se ...
    • Explicatii raport apeluri

      Explicatii privind partea de raportarea apelurilor Selectam Call Reports Selectam Call Details Explicatii campuri raportare Call ID - numarul de referinta al unui apel (nu exista doua apeluri in centrala cu ID identic) Call Direction - tipul apelului ...
    • Ce sunt Outgoing Rules si Rule Group

      Outgoing Rules este regula de iesire spre exterior al extensiilor. De exemplu extensia X poate suna atat numere de fix cat si numere de mobil , iar extensia Y poate suna in exterior doar numere de fix. Predefinit in centrala telefonica sunt asociate ...