Modificare numar afisat spre exterior DOD

Modificare numar afisat spre exterior DOD

Daca un agent lucreaza pe mai multe departamente, iar fiecare departament are alt numar de exterior (DOD) cu care se afiseaza clientilor, agentul poate sa modifice manual din interfara WEB numarul exterior cu care se afiseaza.

Pentru acest lucru vom proceda astfel:

1. Solicitam persoanei administratoare al centralei in cloud, pentru a configura si activa aceasta functie pentru interiorului care are nevoie.

Selectam Service -> Extension -> Edit -> bifam Allow User Caller ID Change 






2. Odata activat de administrator, ca si user ne vom conecta la centrala astfel:
Pe un Browser vom scrie: sip.insidetelecom.ro



Selectam Extension:



Vom completa toate cele 3 campuri cu datele primit de la administrator:
Ex:
Username:200
Pasword:124536879
Tenant ID: 1099 (ID-ul centralei telefonice in cloud)


3.Dupa ce am ajuns in pagina principala al interiorului,vom selecta profilul in dreapta sus .





4.In meniul Profile avem campul External Caller ID Number. Selectam numarul dorit din lista iar la final selectam UPDATE






    • Related Articles

    • Cum adaug un numar in Blacklist

      Daca adaugam un numar in Blacklist acest numar nu ne va mai putea contacta ( exemplu : apeluri repetate de la persoane care fac farse ) Se selecteaza din meniul principal Security Se selecteaza Blacklist Number Se selecteaza Add Number Se introduce ...
    • Cum se adauga un interior nou

      Se selecteaza din meniul principal Service Se selecteaza Extension Se selecteaza Add Extension Se va prezenta o configuratie de extensie de baza: Plan - se selecteaza planul configurat, daca nu este nici un plan configurat vezi “ Cum se creaza un ...
    • Cum adaug un numar in Whitelist

      ATENTIE daca serviciul de Whitelist este activat doar numerele alocate in Whitelist pot fi sunate sau se pot primii apeluri din partea lor. Se selecteaza din meniul principal Security  Se selecteaza Whitelist Number Se selecteaza Add Number ...
    • Ce sunt Outgoing Rules si Rule Group

      Outgoing Rules este regula de iesire spre exterior al extensiilor. De exemplu extensia X poate suna atat numere de fix cat si numere de mobil , iar extensia Y poate suna in exterior doar numere de fix. Predefinit in centrala telefonica sunt asociate ...
    • Cum ascult inregistrarile convorbirilor ?

      Centrala telefonica poate inregistra convorbirile telefonica atat interne cat si din exterior indiferent de directe (apeluri primite de la clienti sau apeluri efectuate catre clienti). Selectam Recording In meniul Recording List avem lista cu ...