Cum configurez un Ring Group

Cum configurez un Ring Group

Ce este un Ring Group ?
Este un grup de interioare , care apartin aceluiasi departament ( exemplu : Vanzari , Tehnic, Financiar) .
Daca vreau sa sun la Vanzari ( unde am 3 interioare) pot sa sun direct grupul la care sunt alocate aceste interioare.

Cum se configureaza :
Se merge in Service- Ring Group



Se creeaza un Ring Group




Type : Seqvential ( vor suna interioarele din grup pe rand)  - Simultaneous ( vor suna toate interioarele din acest grup deodata)
Timeout : cate secunde va suna apelul in acest grup innainte sa dea disconnect
Extension : numarul de interior al grupului
MOH : musica in asteptare folosita
Information Prompt : Mesaj de intampinare innainte sa sune apelul la grup
On Fail Activity : unde sa se duca apelul daca nu se raspunde in grup
Call Feature: putem opri facilitati ca si Transfer, Pick-up
Recording : daca inregistram aceste apeluri
Diaplay name in Caller ID : sa arate numele

Add Extension : pentru a adauga interioarele in acest grup

    • Related Articles

    • Ce este un grup de Pick-up

      Un grup de pick-up este un grup format din mai multe interioare , de obicei din acelasi departament si care sunt in aceeasi incapere sau incaperi alaturate. Daca interioarele 200 , 207 , 214 sunt din departamentul de Vanzari si sunt in aceeasi camera ...
    • Cum preiau un apel care suna la un alt interior

      Un apel care suna la un alt interior poate fi preluat in 2 feluri. Daca interioarele sunt in acelasi grup : Ce este un grup de Pick-up Daca interioarele nu sunt in acelasi grup se face : *80 xxx ( unde xxx este interiorul care se doreste sa fie ...
    • Ce sunt Outgoing Rules si Rule Group

      Outgoing Rules este regula de iesire spre exterior al extensiilor. De exemplu extensia X poate suna atat numere de fix cat si numere de mobil , iar extensia Y poate suna in exterior doar numere de fix. Predefinit in centrala telefonica sunt asociate ...
    • Ce este grupul de Paging

      Grupul de Paging este un grup format din unul sau mai multe interioare care atunci cand este sunat deschide un canal unidirectional catre telefoanele din grup pentru a transmite un mesaj. Exemplu : Directorul General are un grup de Paging format din ...
    • Cum configurez o coada de asteptare " Queue "

      Cozile de asteptare se folosesc in situatiile in care se doreste un callcenter sau un contact center. Apelul clientului va fi preluat de un mesaj de intampinare : " Buna ziua , ati sunat la...urmatoarea convorbire va fi inregistrata...va prelucram ...