Ce sunt Outgoing Rules si Rule Group

Ce sunt Outgoing Rules si Rule Group

Outgoing Rules este regula de iesire spre exterior al extensiilor. De exemplu extensia X poate suna atat numere de fix cat si numere de mobil , iar extensia Y poate suna in exterior doar numere de fix.
Predefinit in centrala telefonica sunt asociate regulile sa putem suna numere de fix, mobil si numarul de urgenta 112.

Pentru a vizualiza regulile centralei noastre procedam astfel:

Selectam Call Routing



Selectam Outgoing Rules



Lista de mai jos afiseaza rutele de iesire presetate in centrala telefonica.



Daca dorim sa adaugam reguli diferite pentru interioare si sa nu poata folosi toata lumea in exterior toate variantele de rute procedam astfel:

Selectam Call Routing



Selectam Rule Group



Centrala vine presetata cu o regula Default in care sunt adaugate toate rutele de iesire spre exterior.


Daca dorim o regula cu doar unele rute selectam Add Rule Group


In meniul Create Rule Group avem campurile de mai jos


Name - Numele noii regule (Ex: Telefonie Fixa)
Status - ON(activarea noii reguli)  OFF(dezactivare noii reguli)
Rule Selection - Cu ajutorul sagetilor selectam rutele dorite in noua regula.

La finalul modificarilor selectam CREATE pentru a salva setarile.


Pentru asignarea noii reguli la un interior procedam astfel:

Selectam Service



Selectam Extension



Selectam extensia dorita si apasam butonul Edit




In meniul Call Settings avem submeniul Dial Rule Group


La finalul modificarilor selectam UPDATE pentru a salva setarile.


    • Related Articles

    • Ce este CID Routing

      CID Routing - Rutarea apelurilor in functie de Caler ID ( de numarul de pe care sunt sunat ) Exemplu : Daca cineva suna pe numarul meu de telefon extern ( Vezi DDI Routing) si ajunge in mod normal la Secretariat ,  in CID Routing pot sa setez numarul ...
    • Cum configurez un Ring Group

      Ce este un Ring Group ? Este un grup de interioare , care apartin aceluiasi departament ( exemplu : Vanzari , Tehnic, Financiar) . Daca vreau sa sun la Vanzari ( unde am 3 interioare) pot sa sun direct grupul la care sunt alocate aceste interioare. ...
    • Cum rutez apelurile externe in timpul programului si in afara programului

      Apelurile externe pot fi configurate in functie de programul fiecarui client, apelul fiind directionat automat de catre centrala pe baza unui orar pe care il putem seta. Ex: Avem Compania SC XL SRL , orarul de munca este 08-17 de  Luni -Vineri,  De ...
    • Ce este un grup de Pick-up

      Un grup de pick-up este un grup format din mai multe interioare , de obicei din acelasi departament si care sunt in aceeasi incapere sau incaperi alaturate. Daca interioarele 200 , 207 , 214 sunt din departamentul de Vanzari si sunt in aceeasi camera ...
    • Ce este si cum functioneaza feedback IVR ?

      Inside Telecom anunta introducerea facilitatii de Feedback Intercative Voice Response ( IVR) Ce este Feedback IVR sau sondajele IVR  ? Sondajele IVR sunt un sondaj automat de feedback al clienților care le permite clienților să utilizeze tastele de ...