Cum setez un mesaj de intampinare intr-o coada de asteptare.

Cum setez un mesaj de intampinare intr-o coada de asteptare.

Coada de asteptare (queue) intr-un callcenter este foarte importanta , iar pentru fiecare coada de asteptare se poate seta un mesaj de intampinare in care clientul este informat de exemplu ca a sunat la compania X si sa astepte deoarece o sa fie preluat in cel mai scurt timp. 

Mesajul de asteptare trebuie inregistrat sau incarcat in centrala telefonica. Vezi : https://suport.pbxcloud.ro/portal/ro/kb/articles/cum-adaugam-mesaje-si-muzica-de-asteptare

Dupa ce avem mesajul in centrala telefonica putem trece la setarile de pe coada de asteptare.

Selectam Service




Selectam Queue



Selectam coada de asteptare si apasam butonul edit.



In meniul Update Queue selectam submeniul Information Prompt si cautam in lista mesajul dorit.




La finalul modificarilor selectam UPDATE pentru a salva setarile.



    • Related Articles

    • Cum setez un mesaj de asteptare intr-o coada de callcenter ( Queuue) si periodicitatea acestuia.

      Coada de asteptare (queue) intr-un callcenter este foarte importanta , iar pentru fiecare coada de asteptare se poate seta un mesaj periodic in care clientul este informat de exemplu ca toti operatorii sunt ocupati sau este informat de noile oferte ...
    • Cum configurez o coada de asteptare " Queue "

      Cozile de asteptare se folosesc in situatiile in care se doreste un callcenter sau un contact center. Apelul clientului va fi preluat de un mesaj de intampinare : " Buna ziua , ati sunat la...urmatoarea convorbire va fi inregistrata...va prelucram ...
    • Cum inregistrez convorbirile intr-o Coada de Asteptare – Queue ?

      Activarea facilitatii de inregistrare a convorbirilor poate fi programata pe fiecare coada de asteptare . Pentru activarea acesteia procedam astfel: Selectam Service Selectam Queue Selectam coada de asteptare dorita si apasam Edit In meniul Update ...
    • Cum adaugam mesaje si muzica de asteptare

      Daca dorim sa adaugam mesaje pe centrala cum ar fi mesaje de sarbatori, mesaje de intampinare, mesaje dupa programul de lucru, etc. avem posibilitatea sa le incarcam direct pe centrala sau sa le inregistram cu ajutorul centralei.De asemenea putem ...
    • Explicatii raport coada de asteptare

      Queue Data Monitor este un raport la scara larga al cozilor de asteptare create pe centrala in cloud . Acesta afiseaza datele generale pe o anumita perioada selectata de catre noi cum ar fi , numarul de apeluri de intrare, numarul de apeluri ...