Queue Data Monitor este un raport la scara larga al cozilor de asteptare create pe centrala in cloud . Acesta afiseaza datele generale pe o anumita perioada selectata de catre noi cum ar fi , numarul de apeluri de intrare, numarul de apeluri abandonate de catre clienti , etc.
Selectam Queue Reports
Selectam Queue Data Monitor
In partea de dreaptasus avem zona de filtrare al datelor , putem selecta perioada pe care dorim sa vizualizam datele si numele cozii de asteptare daca dorim in particular.
In partea de jos al paginii avem datele pentru perioada selectata mai sus
Queue Name - numele cozii de asteptare
Incoming Calls - numarul de apeluri de intrare
Answered Calls - numarul de apeluri raspunse de catre agentii din coada
Abandoned Calls - numarul de apeluri abandonate de catre client inainte sa raspunda oricare dintre agentii cozii respective
Total Agents - numarul total de agenti din coada respectiva
Avg Waiting Time - timpul mediu de asteptare pana la preluarea apelului de catre un agent
Max Waiting Time - timpul maxim asteptat de catre client pana la preluarea apelului de catre un agent
Avg Answer Time - timpul mediu de asteptare al clientului pana este preluat de catre un agent
Answered Calls - procentul de rapundere al apelurilor
Daca dorim, acest raport realizat se poate exporta intr-un fisier de tip .CSV .