Cum rutez apelurile externe in timpul programului si in afara programului

Cum rutez apelurile externe in timpul programului si in afara programului

Apelurile externe pot fi configurate in functie de programul fiecarui client, apelul fiind directionat automat de catre centrala pe baza unui orar pe care il putem seta.
Ex: Avem Compania SC XL SRL , orarul de munca este 08-17 de  Luni -Vineri,  De la 08-17 telefonul suna la secretara principala, 17:01-07:59 suna la portar iar in weekend se va reda un mesaj in care anunta clientul sa revina in programul de munca.

Pentru a seta orarul dorit , procedam astfel:

Selectam Timing

Selectam Time Condition


Selectam Add New




In meniul Create Time Condition avem optiunile urmatoare:


Name - Numele programului (Ex: Orar Munca)
Description - Descriere al programului (Ex: Programul din timpul zilei)
Start Time - Ora:Minutul:Secunda momentului in care programul setat se activeaza
End TimeOra:Minutul:Secunda momentului in care programul setat se dezactiveaza
Start Day - Ziua din saptamana in care programul setat se activeaza
End DayZiua din saptamana in care programul setat se dezactiveaza
Start Date - Ziua lunii in care programul setat se activeaza
End DateZiua lunii in care programul setat se dezactiveaza
Start Month - Luna din an in care programul setat se activeaza
End MonthLuna din an in care programul setat se dezactiveaza

La finalul modificarilor selectam CREATE pentru a salva setarile.

Dupa ce am finalizat perioadele de program vom avea o lista cu fiecare perioada imparte:


Pasul urmator este rutarea apelurilor in functie de orarul creat mai sus

Selectam Call Routing


Selectam DID Routing


Selectam numarul pe care dorim sa realizam setarile si selectam butonul Edit


In meniul Added Inbound Rules List selectam Add Inbound Rule



La meniul Create Inbound Rule vom configura campurile:



Rule Name - Selectam Orarul pentru care realizam regula.
Destination - Selectam destinatia la care dorim sa ajungem (Extensie, IVR, Coada Asteptare, etc.).
Extension - Selectam extensia destinatiei.

La finalul modificarilor selectam CREATE pentru a salva setarile.



    • Related Articles

    • Ce sunt Outgoing Rules si Rule Group

      Outgoing Rules este regula de iesire spre exterior al extensiilor. De exemplu extensia X poate suna atat numere de fix cat si numere de mobil , iar extensia Y poate suna in exterior doar numere de fix. Predefinit in centrala telefonica sunt asociate ...
    • Explicatii raport apeluri

      Explicatii privind partea de raportarea apelurilor Selectam Call Reports Selectam Call Details Explicatii campuri raportare Call ID - numarul de referinta al unui apel (nu exista doua apeluri in centrala cu ID identic) Call Direction - tipul apelului ...
    • Cum se creaza un Plan

      Planul este un catalog cu facilitatile pe care le poate avea o extensie. Daca dorim ca un departament sa utilizeze anumite functii iar un alt departament sa foloseasca doar un anumit tip de functii putem adauga mai multe planuri pentru fiecare ...
    • Ce este si cum functioneaza feedback IVR ?

      Inside Telecom anunta introducerea facilitatii de Feedback Intercative Voice Response ( IVR) Ce este Feedback IVR sau sondajele IVR ? Sondajele IVR sunt un sondaj automat de feedback al clienților care le permite clienților să utilizeze tastele de ...
    • Cum ascult inregistrarile convorbirilor ?

      Centrala telefonica poate inregistra convorbirile telefonica atat interne cat si din exterior indiferent de directe (apeluri primite de la clienti sau apeluri efectuate catre clienti). Selectam Recording In meniul Recording List avem lista cu ...