Apelurile externe pot fi configurate in functie de programul fiecarui client, apelul fiind directionat automat de catre centrala pe baza unui orar pe care il putem seta.
Ex: Avem Compania SC XL SRL , orarul de munca este 08-17 de Luni -Vineri, De la 08-17 telefonul suna la secretara principala, 17:01-07:59 suna la portar iar in weekend se va reda un mesaj in care anunta clientul sa revina in programul de munca.
Pentru a seta orarul dorit , procedam astfel:
Selectam Timing
Selectam Time Condition
Selectam Add New
In meniul Create Time Condition avem optiunile urmatoare:
Name - Numele programului (Ex: Orar Munca)
Description - Descriere al programului (Ex: Programul din timpul zilei)
Start Time - Ora:Minutul:Secunda momentului in care programul setat se activeaza
End Time - Ora:Minutul:Secunda momentului in care programul setat se dezactiveaza
Start Day - Ziua din saptamana in care programul setat se activeaza
End Day - Ziua din saptamana in care programul setat se dezactiveaza
Start Date - Ziua lunii in care programul setat se activeaza
End Date - Ziua lunii in care programul setat se dezactiveaza
Start Month - Luna din an in care programul setat se activeaza
End Month - Luna din an in care programul setat se dezactiveaza
La finalul modificarilor selectam CREATE pentru a
salva setarile.
Dupa ce am finalizat perioadele de program vom avea o lista cu fiecare perioada imparte:
Pasul urmator este rutarea apelurilor in functie de orarul creat mai sus
Selectam Call Routing
Selectam DID Routing
Selectam numarul pe care dorim sa realizam setarile si selectam butonul Edit
In meniul Added Inbound Rules List selectam Add Inbound Rule
La meniul Create Inbound Rule vom configura campurile:
Rule Name - Selectam Orarul pentru care realizam regula.
Destination - Selectam destinatia la care dorim sa ajungem (Extensie, IVR, Coada Asteptare, etc.).
Extension - Selectam extensia destinatiei.
La finalul modificarilor selectam CREATE pentru a
salva setarile.