Cum setez sa vad pe ecranul telefonului /softphone-ului numele Cozii de Asteptare
Daca in centrala telefonica avem mai multe cozi de asteptare , queues, aceasta facilitate ne ajuta sa le diferentiem pe acelasi dispozitiv si sa cunoastem sursa apelului primit.
Pentru a putea eticheta coada de asteptare procedam astfel:
Selectam Service
Selectam Queue
Selectam coada pe care dorim modificarea , seletam butonul Edit
In meniul Update Queue avem functia Display Name In Caller ID , de aici setam varianta potrivita pentru coada noastra de asteptare.
La finalul modificarilor selectam UPDATE pentru a
salva setarile.
Related Articles
Cum configurez o coada de asteptare " Queue "
Cozile de asteptare se folosesc in situatiile in care se doreste un callcenter sau un contact center. Apelul clientului va fi preluat de un mesaj de intampinare : " Buna ziua , ati sunat la...urmatoarea convorbire va fi inregistrata...va prelucram ...
Explicatii raport coada de asteptare
Queue Data Monitor este un raport la scara larga al cozilor de asteptare create pe centrala in cloud . Acesta afiseaza datele generale pe o anumita perioada selectata de catre noi cum ar fi , numarul de apeluri de intrare, numarul de apeluri ...
Cum pot sa trimit un mail cu numarul de telefon al clientului care abandoneaza intr-o coada de asteptare ( Queue )
Pentru a nu pierde nici un apel nepreluat de catre agenti, centrala telefonica are facilitatea de a trimite un email cu o notificare asupra apelurilor abandonate de catre clienti.Aceasta facilitate se activeaza pe fiecare coada de asteptare (Queue) ...
Cum inregistrez convorbirile intr-o Coada de Asteptare – Queue ?
Activarea facilitatii de inregistrare a convorbirilor poate fi programata pe fiecare coada de asteptare . Pentru activarea acesteia procedam astfel: Selectam Service Selectam Queue Selectam coada de asteptare dorita si apasam Edit In meniul Update ...
Functia Queue Callback
Queue Callback are ca si scop reapelarea clientului in cazul in care nu mai doreste sa astepte in coada de asteptare. Functioneaza in acest fel: Clientul suna pe numarul companiei , raspunde centrala telefonica si plaseaza clientul intr-o coada de ...