Cum setez sa vad pe ecranul telefonului /softphone-ului numele Cozii de Asteptare

Cum setez sa vad pe ecranul telefonului /softphone-ului numele Cozii de Asteptare

Daca in centrala telefonica avem mai multe cozi de asteptare , queues, aceasta facilitate ne ajuta sa le diferentiem pe acelasi dispozitiv si sa cunoastem sursa apelului primit.

Pentru a putea eticheta coada de asteptare procedam astfel:

Selectam Service



Selectam Queue



Selectam coada pe care dorim modificarea , seletam butonul Edit



In meniul Update Queue avem functia Display Name In Caller ID , de aici setam varianta potrivita pentru coada noastra de asteptare.



La finalul modificarilor selectam UPDATE pentru a salva setarile.



    • Related Articles

    • Cum configurez o coada de asteptare " Queue "

      Cozile de asteptare se folosesc in situatiile in care se doreste un callcenter sau un contact center. Apelul clientului va fi preluat de un mesaj de intampinare : " Buna ziua , ati sunat la...urmatoarea convorbire va fi inregistrata...va prelucram ...
    • Explicatii raport coada de asteptare

      Queue Data Monitor este un raport la scara larga al cozilor de asteptare create pe centrala in cloud . Acesta afiseaza datele generale pe o anumita perioada selectata de catre noi cum ar fi , numarul de apeluri de intrare, numarul de apeluri ...
    • Cum pot sa trimit un mail cu numarul de telefon al clientului care abandoneaza intr-o coada de asteptare ( Queue )

      Pentru a nu pierde nici un apel nepreluat de catre agenti, centrala telefonica are facilitatea de a trimite un email cu o notificare asupra apelurilor abandonate de catre clienti.Aceasta facilitate se activeaza pe fiecare coada de asteptare (Queue) ...
    • Cum inregistrez convorbirile intr-o Coada de Asteptare – Queue ?

      Activarea facilitatii de inregistrare a convorbirilor poate fi programata pe fiecare coada de asteptare . Pentru activarea acesteia procedam astfel: Selectam Service Selectam Queue Selectam coada de asteptare dorita si apasam Edit In meniul Update ...
    • Functia Queue Callback

      Queue Callback are ca si scop reapelarea clientului in cazul in care nu mai doreste sa astepte in coada de asteptare. Functioneaza in acest fel: Clientul suna pe numarul companiei , raspunde centrala telefonica si plaseaza clientul intr-o coada de ...