Cum setez un mesaj de asteptare intr-o coada de callcenter ( Queuue) si periodicitatea acestuia.

Cum setez un mesaj de asteptare intr-o coada de callcenter ( Queuue) si periodicitatea acestuia.

Coada de asteptare (queue) intr-un callcenter este foarte importanta , iar pentru fiecare coada de asteptare se poate seta un mesaj periodic in care clientul este informat de exemplu ca toti operatorii sunt ocupati sau este informat de noile oferte ale companiei . Acest mesaj de asemenea se poate seta cu o anumita frecventa de redare masurat in secunde. Pentru aceasta facilitate vom proceda astfel:

Mesajul de asteptare trebuie inregistrat sau incarcat in centrala telefonica. Vezi : https://suport.pbxcloud.ro/portal/ro/kb/articles/cum-adaugam-mesaje-si-muzica-de-asteptare

Dupa ce avem mesajul in centrala telefonica putem trece la setarile de pe coada de asteptare.

Selectam Service



Selectam Queue



Selectam coada de asteptare si apasam butonul Edit



In meniul Update Queue avem functile:
Periodic Announcement (Sec) - Numarul de secunde intre primul mesaj si repetarea acestuia.
Periodic Announcement Prompt - Mesajul care este redat dupa perioada setata mai sus.



La finalul modificarilor selectam UPDATE pentru a salva setarile.


    • Related Articles

    • Cum configurez o coada de asteptare " Queue "

      Cozile de asteptare se folosesc in situatiile in care se doreste un callcenter sau un contact center. Apelul clientului va fi preluat de un mesaj de intampinare : " Buna ziua , ati sunat la...urmatoarea convorbire va fi inregistrata...va prelucram ...
    • Cum setez un mesaj de intampinare intr-o coada de asteptare.

      Coada de asteptare (queue) intr-un callcenter este foarte importanta , iar pentru fiecare coada de asteptare se poate seta un mesaj de intampinare in care clientul este informat de exemplu ca a sunat la compania X si sa astepte deoarece o sa fie ...
    • Cum inregistrez convorbirile intr-o Coada de Asteptare – Queue ?

      Activarea facilitatii de inregistrare a convorbirilor poate fi programata pe fiecare coada de asteptare . Pentru activarea acesteia procedam astfel: Selectam Service Selectam Queue Selectam coada de asteptare dorita si apasam Edit In meniul Update ...
    • Explicatii raport coada de asteptare

      Queue Data Monitor este un raport la scara larga al cozilor de asteptare create pe centrala in cloud . Acesta afiseaza datele generale pe o anumita perioada selectata de catre noi cum ar fi , numarul de apeluri de intrare, numarul de apeluri ...
    • Functia Queue Callback

      Queue Callback are ca si scop reapelarea clientului in cazul in care nu mai doreste sa astepte in coada de asteptare. Functioneaza in acest fel: Clientul suna pe numarul companiei , raspunde centrala telefonica si plaseaza clientul intr-o coada de ...