Eroare Server Centrala Cloud

Eroare Server Centrala Cloud

Daca intampinam probleme cu accesarea centralei PBX Cloud, se poate remedia de cele mai multe ori cu o stergere de memorie cache al browser-ului utilizat.
Pentru stergerea cache vom proceda precum in poza de mai jos:



Dupa ce am sters memoria cache, inchidem browser-ul si incercam din nou.
    • Related Articles

    • Vizualizare inregistrarile propriului interior.

      Centrala telefonica PBX Cloud , detine functia de inregistrare a convorbirilor. De asemenea un interior poate sa vizualizeze doar apelurile personale si nu al celorlalti colegi. Functia este utila atunci cand trebuie notate multe informatii intr-un ...
    • Cum vad in timp real statusul agentilor in coada de asteptare si cum pot modifica statusul lor

      Statusul agentilor in coada de asteptare poate fi vizualizat in timp real in Dashboard - Queue Monitor Tot aici vedem date despre totalul apelurilor primite , raspunse, abandonate , timpul mediu de asteptare in coada si timpul maxim de asteptare in ...
    • Configurare interior pe Microsip

      Pentru configurarea unui interior pe PC/Laptop, putem utiliza mai multe variante de aplicatii Softphone. Una dintre ele este Microsip. Pentru descarcare se acceseaza: https://www.microsip.org/downloads Odata instalat vom proceda astfel: Selectam ...
    • Ce este My Service

      My Service este pagina in care vizualizam toate facilitatile pe care le avem activate in centrala PBX Cloud. Selectam Service Selectam My Services In meniu avem urmatoarele coloane: Current Service - Facilitatile active in prezent activate pe ...
    • Modificare numar afisat spre exterior DOD

      Daca un agent lucreaza pe mai multe departamente, iar fiecare departament are alt numar de exterior (DOD) cu care se afiseaza clientilor, agentul poate sa modifice manual din interfara WEB numarul exterior cu care se afiseaza. Pentru acest lucru vom ...