Extension Ring Timeout

Extension Ring Timeout

Extension Ring Timeout este functia care defineste cat timp extensia proprie , va suna . Valoarea este masurata in secunde , astfel daca dorim ca extensia noastra sa fie predefinita cu un timp de asteptare de 2 minute, vom seta ca si valoare 120.

Selectam Service



Selectam Extension


Selectam extensia dorita si apasam butonul Edit


La capitolul Call Settings avem campul Ring Timeout. Completam cu numarul total de secunde pe care il dorim.

La finalul modificarilor selectam UPDATE pentru a salva setarile.
 

    • Related Articles

    • Cum configurez un Ring Group

      Ce este un Ring Group ? Este un grup de interioare , care apartin aceluiasi departament ( exemplu : Vanzari , Tehnic, Financiar) . Daca vreau sa sun la Vanzari ( unde am 3 interioare) pot sa sun direct grupul la care sunt alocate aceste interioare. ...
    • Transfer apel in aplicatia Zoiper

      Transfer apel in aplicatia Zoiper   Blind transfer – este o functie a centralei PBX Cloud, care iti permite transferul apelului direct catre un alt interior. Codul pentru aceasta optiune este (*3). Pentru a folosi aceasta functie, în timpul apelului ...
    • Cum se face transfer de pe un telefon H-tek

      Pentru a utiliza functia de transfer pe un telefon H-tek com proceda astfel: Transfer direct: 1)    Se apasasau butonul Transfer in timpul unui apel , in acest moment apelul este in asteptare. 2)    Se formeaza numarul unde dorim transferul 3)    Se ...
    • Cum vad in timp real statusul agentilor in coada de asteptare si cum pot modifica statusul lor

      Statusul agentilor in coada de asteptare poate fi vizualizat in timp real in Dashboard - Queue Monitor Tot aici vedem date despre totalul apelurilor primite , raspunse, abandonate , timpul mediu de asteptare in coada si timpul maxim de asteptare in ...
    • Cum se adauga un interior nou

      Se selecteaza din meniul principal Service Se selecteaza Extension Se selecteaza Add New Se va prezenta o configuratie de extensie de baza: Plan - se selecteaza planul configurat, daca nu este nici un plan configurat vezi " Cum se creaza un Plan " ...