Ghost Calls pe telefoanele Yealink

Ghost Calls pe telefoanele Yealink

Pentru a anula apelurile false pe telefoanele Yealink trebuie facute urmatoarele setari :


    • Related Articles

    • Explicatii raport pe ore in fiecare zi

      Cu ajutorul acestui raport putem sa verificam numarul de apeluri realizate in functie de momente ale zilei si sa putem constientiza cand avem trafic foarte mare de apeluri pentru a realiza un management mai corect de personal intr-un callcenter. ...
    • Explicatii raport apeluri

      Explicatii privind partea de raportarea apelurilor Selectam Call Reports Selectam Call Details Explicatii campuri raportare Call ID - numarul de referinta al unui apel (nu exista doua apeluri in centrala cu ID identic) Call Direction - tipul apelului ...
    • Cum punem un agent pe pauza.

      Atunci cand avem un callcenter si avem mai multi agenti in coada de asteptare, acestia vor avea si momente de pauza. Pentru ca apelurile sa fie directionate doar catre agentii activi , centrala PBXCloud are facilitatea pe BREAK in care agentul ...
    • Configurare interior pe Microsip

      Pentru configurarea unui interior pe PC/Laptop, putem utiliza mai multe variante de aplicatii Softphone. Una dintre ele este Microsip. Pentru descarcare se acceseaza: https://www.microsip.org/downloads Odata instalat vom proceda astfel: Selectam ...
    • Cum pot sa trimit un mail cu numarul de telefon al clientului care abandoneaza intr-o coada de asteptare ( Queue )

      Pentru a nu pierde nici un apel nepreluat de catre agenti, centrala telefonica are facilitatea de a trimite un email cu o notificare asupra apelurilor abandonate de catre clienti.Aceasta facilitate se activeaza pe fiecare coada de asteptare (Queue) ...