Explicatii privind partea de raportarea apelurilor
Selectam Call Reports
Selectam Call Details
Explicatii campuri raportare
Call ID - numarul de referinta al unui apel (nu exista doua apeluri in centrala cu ID identic)
Call Direction - tipul apelului , apel intrare, apel iesire , apel interior
Caller - numarul persoanei care a initializat apelul
Caller Name - numele apelantului in cazul in care are o denumire setata in centrala
Callee - numarul destinatiei (interior , coada de asteptare , etc)
Callee Name - numele destinatarului setat in centrala
Forward - numarul care a raspuns apelului (interior sau numar extern)
Forward Name - Numele destinatarului final
Outbound Caller ID - numarul de telefon cu care se prezinta un interior in exterior (DOD)
DID - numarul din fluxul SIP pe care apelul a ajuns in centrala telefonica
Start Time - data si ora in momentul conectarii apelului in centrala
Answer Time - data si ora in momentul in care centrala a raspuns la apelul initiai (printr-o coada de asteptare , printr-un mesaj de intampinare, etc.)
End - data si ora la care s-a incheiat apelul in centrala telefonica
Bridge Time - data si ora in momentul transmiterii apelului din partea centralei catre o extensie (ex: dupa ce apelul a fost raspuns de catre coada de asteptare , apelul a fost preluat de catre o extensie)
Call Second - durata apelului in secunde de la momentul intrarii in centrala telefonica
Call Minute - durata apelului in minute de la momentul intrarii in centrala telefonica
Answer Second - durata apelului in secunde de la momentul in care centrala a raspuns printr-un mesaj , coada , ring group , etc.
Answer Minute - durata apelului in minute de la momentul in care centrala a raspuns printr-un mesaj , coada , ring group , etc.
Call Status - statusul apelului , daca a fost raspuns sau nu la acesta
Callee Answer Second - durata apelului in secunde de la momentul in care o extensie a raspuns apelului
Incoming Charges - costurile apelurilor de intrare , daca acest lucru este necesar
Outgoing Charges - costurile apelurilor de iesire , daca acest lucru este necesar
Hangup By - persoana care inchide apelul
Hangup Reason - motivul prin care apelul a fost incheiat
De asemenea in partea de sus avem filtru prin care putem cauta apeluri in functie de data, ora , tipul apelului, etc.
Daca dorim sa vizualizam rapoarte mai vechi de 120 de zile, centrala stocheaza acele rapoarte ca si arhiva. Astfel pentru a vizualiza aceste rapoarte, in filtrul de cautare, la sectiunea Data , selectam Archive.