Cum se seteaza un mesaj de sarbatori.

Cum se seteaza un mesaj de sarbatori.

Primul pas pentru crearea unui mesaj de sarbatori este de a seta perioada acelei sarbatori.
Pentru acest luru vom proceda astfel:
Selectam Timing dupa care Holiday



Selectam Add New


Exemplu de perioada, iar la final Create
Dupa aceasta setare , perioada de sarbatori apare in lista.


 
Urmatorul pas este inregistrarea unui mesaj de sarbatori . Acest lucru se realizeaza printr-un Playback Extension, mai jos link-ul pentru realizarea acestei
Playback este o functie cu care putem inregistra mesaje, astfel incat la apelare , clientul asculta acel mesaj. Aceasta functie este foarte utila atunci cand dorim un mesaj in afara orelor de program sau in perioada sarbatorilor astfel incat clientii vor sti cu ajutorul mesajului cand sa revina cu un alt apel.


In primul rand mesajul trebuie inregistrat in centrala , vezi Cum adaugam mesaje si muzica de asteptare
Dupa ce avem mesajul adaugat in centrala crearea unui playback se face in felul urmator:

Selectam Service


Selectam Playback


Selectam Add New



Setarile se for realiza astfel:

Name - numele mesajului (Ex: MesajSarbatori);
Extension - realizam codul in centrala (Ex: 3333), in momentul in care dorim sa verificam mesajul, de pe o extensie din birou sunam 3333 si putem asculta mesajul respectiv;
Language -  selectam limba stabilita in centrala (Ex: English);
File - selectam mesajul inregistrat pentru aceasta functie.
La final se selecteaza create.

Urmatorul pas este de a seta acest mesaj de Holiday pe numerele externe dorite.

Selectam Call Routing , apoi DDI Routing


Editam Numarul dorit, iar la campul Holiday Configuration setam Plaback Extension cu Mesajul de Sarbatori creat recent, dupa care apasam Update