Primul pas pentru crearea unui mesaj de sarbatori este de a seta perioada acelei sarbatori.
Dupa aceasta setare , perioada de sarbatori apare in lista.
Urmatorul pas este inregistrarea unui mesaj de sarbatori . Acest lucru se realizeaza printr-un Playback Extension, mai jos link-ul pentru realizarea acestei
Playback este o functie cu care putem inregistra mesaje, astfel incat la apelare , clientul asculta acel mesaj. Aceasta functie este foarte utila atunci cand dorim un mesaj in afara orelor de program sau in perioada sarbatorilor astfel incat clientii vor sti cu ajutorul mesajului cand sa revina cu un alt apel.
Dupa ce avem mesajul adaugat in centrala crearea unui playback se face in felul urmator:
Selectam Service
Selectam Playback
Selectam Add New
Setarile se for realiza astfel:
Name - numele mesajului (Ex: MesajSarbatori);
Extension - realizam codul in centrala (Ex: 3333), in momentul in care dorim sa verificam mesajul, de pe o extensie din birou sunam 3333 si putem asculta mesajul respectiv;
Language - selectam limba stabilita in centrala (Ex: English);
File - selectam mesajul inregistrat pentru aceasta functie.
La final se selecteaza create.
Urmatorul pas este de a seta acest mesaj de Holiday pe numerele externe dorite.
Selectam Call Routing , apoi DDI Routing
Editam Numarul dorit, iar la campul Holiday Configuration setam Plaback Extension cu Mesajul de Sarbatori creat recent, dupa care apasam Update