Cum adaugam persoane in agenda telefonica

Cum adaugam persoane in agenda telefonica

Pentru a crea o agenda telefonica in centrala avem doua modalitati in functie dimensiunea acesteia, manual unul cate unul sau cu ajutorul unui Excel in cazul care avem multe numere de adaugat.
Pentru a incepe operatiunea vom merge la meniul principal Contacts.



Apoi avem submeniul Phonebook list


In acest moment avem doua variante :
Varianta 1 , adaugam persoanele de contact unul cate unul folosind tasta Add Number


Campul First Name se va completa  prenumele persoanei de contact, Last Name se va completa Numele, Display Name doar daca dorim sa afiseze altceva inafara de Nume si Prenume, Extension interiorul arondat acelei persoane, Phone Number , numarul de telefon mobil/fix, Cell Number al doilea numar in cazul in care exista doua numere de telefon, Email ID adresa de Email , Phone Group in cazul in care extensia persoanei se afla intr-un departament creat in centrala.


Varianta 2. Crearea unui fisier .CSV. 

Selectam Import Numbers


Selectam Download Sample File, pentru a descarca un exemplu cum ar trebuie adaugat datele


Deschidem fisierul .CSV cu o aplicatie de tip Excel.


Se completeaza conform cerintelor si se salveaza fisierul in exact acelasi format.
Ne intoarcem la centrala, selectam Select file si selectam fisierul completat cu noile contacte. La final selectam butonul Import Numbers


Exemplu de contacte


    • Related Articles

    • Cum ascult inregistrarile convorbirilor ?

      Centrala telefonica poate inregistra convorbirile telefonica atat interne cat si din exterior indiferent de directe (apeluri primite de la clienti sau apeluri efectuate catre clienti). Selectam Recording In meniul Recording List avem lista cu ...
    • Cum adaugam mesaje si muzica de asteptare

      Daca dorim sa adaugam mesaje pe centrala cum ar fi mesaje de sarbatori, mesaje de intampinare, mesaje dupa programul de lucru, etc. avem posibilitatea sa le incarcam direct pe centrala sau sa le inregistram cu ajutorul centralei.De asemenea putem ...
    • Cum se creaza un Plan

      Planul este un catalog cu facilitatile pe care le poate avea o extensie. Daca dorim ca un departament sa utilizeze anumite functii iar un alt departament sa foloseasca doar un anumit tip de functii putem adauga mai multe planuri pentru fiecare ...
    • Ce este si cum functioneaza feedback IVR ?

      Inside Telecom anunta introducerea facilitatii de Feedback Intercative Voice Response ( IVR) Ce este Feedback IVR sau sondajele IVR ? Sondajele IVR sunt un sondaj automat de feedback al clienților care le permite clienților să utilizeze tastele de ...
    • Cum setez un mesaj de intampinare intr-o coada de asteptare.

      Coada de asteptare (queue) intr-un callcenter este foarte importanta , iar pentru fiecare coada de asteptare se poate seta un mesaj de intampinare in care clientul este informat de exemplu ca a sunat la compania X si sa astepte deoarece o sa fie ...