Rapoarte Queue Callback Report

Rapoarte Queue Callback Report

Pentru a vizualiza rapoarte despre utilizarea Queue Callback vom proceda astfel:

Selectam Queue Reports, apoi selectam Queue Callback Details


Raport 


    • Related Articles

    • Functia Queue Callback

      Queue Callback are ca si scop reapelarea clientului in cazul in care nu mai doreste sa astepte in coada de asteptare. Functioneaza in acest fel: Clientul suna pe numarul companiei , raspunde centrala telefonica si plaseaza clientul intr-o coada de ...
    • Explicatii raport agent coada asteptare

      Cu ajutorul acestui raport putem sa vizualizam activitatea fiecarui agent in parte, astfel incat sa putem realiza un management cat mai eficient ale acestora. Selectam Queue Reports Selectam Agent Data Monitor In partea dreapta sus al paginii avem ...
    • Functia Callback

      Functia Callback este o facilitate al centralei PBX Cloud care in momentul in care un interior este ocupat, putem seta astfel incat automat sa-l sunam inapoi in momentul in care se elibereaza. Ex. Interiorul A suna interiorul B Interiorul A si B ...
    • Explicatii raport apeluri

      Explicatii privind partea de raportarea apelurilor Selectam Call Reports Selectam Call Details Explicatii campuri raportare Call ID - numarul de referinta al unui apel (nu exista doua apeluri in centrala cu ID identic) Call Direction - tipul apelului ...
    • Explicatii raport coada de asteptare

      Queue Data Monitor este un raport la scara larga al cozilor de asteptare create pe centrala in cloud . Acesta afiseaza datele generale pe o anumita perioada selectata de catre noi cum ar fi , numarul de apeluri de intrare, numarul de apeluri ...