Functia Callback

Functia Callback

Functia Callback este o facilitate al centralei PBX Cloud care in momentul in care un interior este ocupat, putem seta astfel incat automat sa-l sunam inapoi in momentul in care se elibereaza.
Ex.
Interiorul A suna interiorul B
Interiorul A si B vorbesc la telefon.
Interiorul C suna Interiorul A. 
Interiorul C primeste un mesaj ca interiorul A este ocupat iar daca apasa orice tasta, se va activa functia callback.
Odata activata functia, interiorul C inchide apelul.
Interiorul A si B finalizeaza convorbirea .
Telefonul interiorului C suna pe masa si v-a aparea pe ecran facilitatea Queue Callback alaturi de interiorul pentru care a fost setat.
Interiorul C raspunde la apel, iar in acel moment centra initializeaza apelul catre interiorul A.


Pentru a se functiona aceasta functie, ea trebuie activata pe toate interioarele pe care se doreste. Daca unul dintre interioare fie ca este apelantul fie ca este apelatul, nu v-a functiona.
Pentru activare vom proceda astfel:
Selectam meniul Service , submeniul Extension si selectam butonul de logare web al extensiei.


Dupa ce am fost logati pe interiorul dorit, selectam meniul Extension Settings, selectam si mutam pe ON , functia Busy Callback




La final selectam Save pentru a salva modificarile.

Asa se v-a proceda cu fiecare interior intre care se doreste aceasta functie.
    • Related Articles

    • Functia Queue Callback

      Queue Callback are ca si scop reapelarea clientului in cazul in care nu mai doreste sa astepte in coada de asteptare. Functioneaza in acest fel: Clientul suna pe numarul companiei , raspunde centrala telefonica si plaseaza clientul intr-o coada de ...
    • Rapoarte Queue Callback Report

      Pentru a vizualiza rapoarte despre utilizarea Queue Callback vom proceda astfel: Selectam Queue Reports, apoi selectam Queue Callback Details Raport
    • Functia Spy Mode

      Facilitatea de Spy este o functie al centralei PBX Cloud in care un administrator poate sa asculte o convorbire live fara a fi auzit catre agent sau de client. Pentru a verifica codul pentru aceasta functie procedam astfel Selectam Platform Reports ...
    • Functia Whisper

      Facilitatea Whisper este o functie a centralei telefonice PBX Cloud in care o extensie poate interveni intr-un apel live astfel incat agentul/extensia , il poate auzi ce vorbeste dar clientul nu aude. Ex Agentul 200 suna un client , acesta este nou ...
    • Functia Barge-In

      Functia Barge-In Extension, este o facilitate al centralei PBX Cloud prin care se poate interveni peste o convorbire fara sa existe restrictii. Se utilizeaza de exemplu in companii de catre secretare care doresc sa discute cu un interior dar acesta ...