Functia Callback este o facilitate al centralei PBX Cloud care in momentul in care un interior este ocupat, putem seta astfel incat automat sa-l sunam inapoi in momentul in care se elibereaza.
Ex.
Interiorul A suna interiorul B
Interiorul A si B vorbesc la telefon.
Interiorul C suna Interiorul A.
Interiorul C primeste un mesaj ca interiorul A este ocupat iar daca apasa orice tasta, se va activa functia callback.
Odata activata functia, interiorul C inchide apelul.
Interiorul A si B finalizeaza convorbirea .
Telefonul interiorului C suna pe masa si v-a aparea pe ecran facilitatea Queue Callback alaturi de interiorul pentru care a fost setat.
Interiorul C raspunde la apel, iar in acel moment centra initializeaza apelul catre interiorul A.
Pentru a se functiona aceasta functie, ea trebuie activata pe toate interioarele pe care se doreste. Daca unul dintre interioare fie ca este apelantul fie ca este apelatul, nu v-a functiona.
Pentru activare vom proceda astfel:
Selectam meniul Service , submeniul Extension si selectam butonul de logare web al extensiei.
Dupa ce am fost logati pe interiorul dorit, selectam meniul Extension Settings, selectam si mutam pe ON , functia Busy Callback
La final selectam Save pentru a salva modificarile.
Asa se v-a proceda cu fiecare interior intre care se doreste aceasta functie.