Functia Barge-In Extension, este o facilitate al centralei PBX Cloud prin care se poate interveni peste o convorbire fara sa existe restrictii. Se utilizeaza de exemplu in companii de catre secretare care doresc sa discute cu un interior dar acesta este in convorbire cu o alta persoana. In caz de urgenta , secretara poate forma codul de Barge-In urmat de interiorul aferent colegului.
Pentru a verifica codul predefinit in centrala vom urma pasii urmatori:
Selectam Platform Reports
Selectam Features List
In lista de coduri , gasim codul pentru functia Barge-In Extension ( *79) , de asemenea un exemplu cum trebui procedat: *79+interiorul colegului peste care dorim sa intervenim Ex: *79200 pentru interiorul 200

Related Articles
Cum dezactivam functia Barge In , Spy Mode si Whisper pentru anumite interioare
Functia Barge IN, Spy Mode si Whisper sunt activate ca si default in centrala PBX Cloud Acest lucru se poate verifica astfel: Selectam System Config, apoi Extension Plan In planul default selectam butonul Edit In planul de defaul vom vedea Audit ca ...
Functia Spy Mode
Facilitatea de Spy este o functie al centralei PBX Cloud in care un administrator poate sa asculte o convorbire live fara a fi auzit catre agent sau de client. Pentru a verifica codul pentru aceasta functie procedam astfel Selectam Platform Reports ...
Functia Callback
Functia Callback este o facilitate al centralei PBX Cloud care in momentul in care un interior este ocupat, putem seta astfel incat automat sa-l sunam inapoi in momentul in care se elibereaza. Ex. Interiorul A suna interiorul B Interiorul A si B ...
Functia Whisper
Facilitatea Whisper este o functie a centralei telefonice PBX Cloud in care o extensie poate interveni intr-un apel live astfel incat agentul/extensia , il poate auzi ce vorbeste dar clientul nu aude. Ex Agentul 200 suna un client , acesta este nou ...
Functia Queue Callback
Queue Callback are ca si scop reapelarea clientului in cazul in care nu mai doreste sa astepte in coada de asteptare. Functioneaza in acest fel: Clientul suna pe numarul companiei , raspunde centrala telefonica si plaseaza clientul intr-o coada de ...