Functia Barge-In

Functia Barge-In


Functia Barge-In Extension, este o facilitate al centralei PBX Cloud prin care se poate interveni peste o convorbire fara sa existe restrictii. Se utilizeaza de exemplu in companii de catre secretare care doresc sa discute cu un interior dar acesta este in convorbire cu o alta persoana. In caz de urgenta , secretara poate forma codul de Barge-In urmat de interiorul aferent colegului.

Pentru a verifica codul predefinit in centrala vom urma pasii urmatori:

Selectam Platform Reports


Selectam Features List


In lista de coduri , gasim codul pentru functia Barge-In Extension ( *79) , de asemenea un exemplu cum trebui procedat: *79+interiorul colegului peste care dorim sa intervenim Ex: *79200 pentru interiorul 200


    • Related Articles

    • Cum dezactivam functia Barge In , Spy Mode si Whisper pentru anumite interioare

      Functia Barge IN, Spy Mode si Whisper sunt activate ca si default in centrala PBX Cloud Acest lucru se poate verifica astfel: Selectam System Config, apoi Extension Plan In planul default selectam butonul Edit In planul de defaul vom vedea Audit ca ...
    • Functia Spy Mode

      Facilitatea de Spy este o functie al centralei PBX Cloud in care un administrator poate sa asculte o convorbire live fara a fi auzit catre agent sau de client. Pentru a verifica codul pentru aceasta functie procedam astfel Selectam Platform Reports ...
    • Functia Callback

      Functia Callback este o facilitate al centralei PBX Cloud care in momentul in care un interior este ocupat, putem seta astfel incat automat sa-l sunam inapoi in momentul in care se elibereaza. Ex. Interiorul A suna interiorul B Interiorul A si B ...
    • Functia Whisper

      Facilitatea Whisper este o functie a centralei telefonice PBX Cloud in care o extensie poate interveni intr-un apel live astfel incat agentul/extensia , il poate auzi ce vorbeste dar clientul nu aude. Ex Agentul 200 suna un client , acesta este nou ...
    • Functia Queue Callback

      Queue Callback are ca si scop reapelarea clientului in cazul in care nu mai doreste sa astepte in coada de asteptare. Functioneaza in acest fel: Clientul suna pe numarul companiei , raspunde centrala telefonica si plaseaza clientul intr-o coada de ...