Functia Barge-In

Functia Barge-In


Functia Barge-In Extension, este o facilitate al centralei PBX Cloud prin care se poate interveni peste o convorbire fara sa existe restrictii. Se utilizeaza de exemplu in companii de catre secretare care doresc sa discute cu un interior dar acesta este in convorbire cu o alta persoana. In caz de urgenta , secretara poate forma codul de Barge-In urmat de interiorul aferent colegului.

Pentru a verifica codul predefinit in centrala vom urma pasii urmatori:

Selectam Platform Reports


Selectam Features List


In lista de coduri , gasim codul pentru functia Barge-In Extension ( *79) , de asemenea un exemplu cum trebui procedat: *79+interiorul colegului peste care dorim sa intervenim Ex: *79200 pentru interiorul 200


    • Related Articles

    • Cum dezactivam functia Barge In , Spy Mode si Whisper pentru anumite interioare

      Functia Barge IN, Spy Mode si Whisper sunt activate ca si default in centrala PBX Cloud Acest lucru se poate verifica astfel: Selectam Config, apoi Plan In planul default selectam butonul Edit In planul de defaul vom vedea Bargein ca fiind activat. ...
    • Functia Spy Mode

      Facilitatea de Spy este o functie al centralei PBX Cloud in care un administrator poate sa asculte o convorbire live fara a fi auzit catre agent sau de client. Pentru a verifica codul pentru aceasta functie procedam astfel Selectam Platform Reports ...
    • Functia Callback

      Functia Callback este o facilitate al centralei PBX Cloud care in momentul in care un interior este ocupat, putem seta astfel incat automat sa-l sunam inapoi in momentul in care se elibereaza. Ex. Interiorul A suna interiorul B Interiorul A si B ...
    • Functia Whisper

      Facilitatea Whisper este o functie a centralei telefonice PBX Cloud in care o extensie poate interveni intr-un apel live astfel incat agentul/extensia , il poate auzi ce vorbeste dar clientul nu aude. Ex Agentul 200 suna un client , acesta este nou ...
    • Cum rutez apelurile externe in timpul programului si in afara programului

      Apelurile externe pot fi configurate in functie de programul fiecarui client, apelul fiind directionat automat de catre centrala pe baza unui orar pe care il putem seta. Ex: Avem Compania SC XL SRL , orarul de munca este 08-17 de  Luni -Vineri,  De ...