Functia Whisper

Functia Whisper

Facilitatea Whisper este o functie a centralei telefonice PBX Cloud in care o extensie poate interveni intr-un apel live astfel incat agentul/extensia , il poate auzi ce vorbeste dar clientul nu aude.
Ex Agentul 200 suna un client , acesta este nou in companie iar interiorul 250 este responsabil de evaluarea acestuia. 250 doreste sa asculte conversatia pe care o are 200 cu clientul iar in caz de urgenta sa-l ajute. 250 formeaza codul functiei Whisper, intervine in apel ,daca 250 vorbeste peste agent si client, doar agentul 200 poate sa auda . Clientul v-a auzi doar ce vorbeste agentul 200.


Pentru a verifica codul pentru aceasta functie procedam astfel

Selectam Platform Reports


Selectam Feature List



In lista de coduri vom gasi denumire de WHISPER EXTENSION alaturi de codul aferent , *65, de asemenea un exemplu cum ar trebui format, *65200 pentru exemplul de mai sus 
*65 este codul iar 200 agentul la care dorim sa ne conectam.


    • Related Articles

    • Cum dezactivam functia Barge In , Spy Mode si Whisper pentru anumite interioare

      Functia Barge IN, Spy Mode si Whisper sunt activate ca si default in centrala PBX Cloud Acest lucru se poate verifica astfel: Selectam System Config, apoi Extension Plan In planul default selectam butonul Edit In planul de defaul vom vedea Audit ca ...
    • Functia Callback

      Functia Callback este o facilitate al centralei PBX Cloud care in momentul in care un interior este ocupat, putem seta astfel incat automat sa-l sunam inapoi in momentul in care se elibereaza. Ex. Interiorul A suna interiorul B Interiorul A si B ...
    • Functia Barge-In

      Functia Barge-In Extension, este o facilitate al centralei PBX Cloud prin care se poate interveni peste o convorbire fara sa existe restrictii. Se utilizeaza de exemplu in companii de catre secretare care doresc sa discute cu un interior dar acesta ...
    • Functia Queue Callback

      Queue Callback are ca si scop reapelarea clientului in cazul in care nu mai doreste sa astepte in coada de asteptare. Functioneaza in acest fel: Clientul suna pe numarul companiei , raspunde centrala telefonica si plaseaza clientul intr-o coada de ...
    • Functia Spy Mode

      Facilitatea de Spy este o functie al centralei PBX Cloud in care un administrator poate sa asculte o convorbire live fara a fi auzit catre agent sau de client. Pentru a verifica codul pentru aceasta functie procedam astfel Selectam Platform Reports ...