Mesaje Playback - Playback Extensions

Mesaje Playback - Playback Extensions

Playback este o functie cu care putem inregistra mesaje, astfel incat la apelare clientul asculta acel mesaj. Aceasta functie este foarte utila atunci cand dorim un mesaj in afara orelor de program sau in perioada sarbatorilor astfel clientii vor sti cu ajutorul mesajului cand sa revina cu un apel.


In primul rand mesajul trebuie inregistrat in centrala , vezi Cum adaugam mesaje si muzica de asteptare
Dupa ce avem mesajul adaugat in centrala crearea unui playback se face in felul urmator:

Selectam Service


Selectam Playback


Selectam Add New



Setarile se for realiza astfel:

Name - numele mesajului (Ex: MesajSarbatori);
Extension - realizam codul in centrala (Ex: 3333), in momentul in care dorim sa verificam mesajul, de pe o extensie din birou sunam 3333 si putem asculta mesajul respectiv;
Language -  selectam limba stabilita in centrala (Ex: English);
File - selectam mesajul inregistrat pentru aceasta functie.
La final se selecteaza create.
    • Related Articles

    • Cum se seteaza un mesaj de sarbatori.

      Primul pas pentru crearea unui mesaj de sarbatori este de a seta perioada acelei sarbatori. Pentru acest luru vom proceda astfel: Selectam Timing dupa care Holiday Selectam Add New Exemplu de perioada, iar la final Create Dupa aceasta setare , ...
    • Cum adaugam mesaje si muzica de asteptare

      Daca dorim sa adaugam mesaje pe centrala cum ar fi mesaje de sarbatori, mesaje de intampinare, mesaje dupa programul de lucru, etc. avem posibilitatea sa le incarcam direct pe centrala sau sa le inregistram cu ajutorul centralei.De asemenea putem ...
    • Cum setez un mesaj de intampinare intr-o coada de asteptare.

      Coada de asteptare (queue) intr-un callcenter este foarte importanta , iar pentru fiecare coada de asteptare se poate seta un mesaj de intampinare in care clientul este informat de exemplu ca a sunat la compania X si sa astepte deoarece o sa fie ...
    • Cum setez un mesaj de asteptare intr-o coada de callcenter ( Queuue) si periodicitatea acestuia.

      Coada de asteptare (queue) intr-un callcenter este foarte importanta , iar pentru fiecare coada de asteptare se poate seta un mesaj periodic in care clientul este informat de exemplu ca toti operatorii sunt ocupati sau este informat de noile oferte ...
    • Ce este grupul de Paging

      Grupul de Paging este un grup format din unul sau mai multe interioare care atunci cand este sunat deschide un canal unidirectional catre telefoanele din grup pentru a transmite un mesaj. Exemplu : Directorul General are un grup de Paging format din ...